AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #41 Skrevet 12. februar 2020 Gifte Menn er på søken etter andre kvinner fordi de ikke har sex hjemme, eller fir lite sex hjemme, eller for kjedelig sex hjemme. Noen menn er bare født jegrer, er notorisk utro hele livet, som min x elsker, som hadde vel 200 kvinner bak ryggen til sin kone fordelt på litt over 20 år. Enda han hadde sex hjemme. En annen elsker jeg hadde, hadde kun noen få kvinner på 20 år, uten å ha sex hjemme. Anonymkode: 4ca44...d09
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #42 Skrevet 12. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor er gifte menn så desperate etter andre kvinner viss kona er så sexy? Anonymkode: 4ca44...d09 Fordi stygge kvinner de ikke elsker trenger de ikke være perfekte rundt Anonymkode: 4a957...238 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #43 Skrevet 12. februar 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi stygge kvinner de ikke elsker trenger de ikke være perfekte rundt Anonymkode: 4a957...238 Er vell heller stikk motsatt. Kona får se alle sidene ved mannen, også baksidene. Når de er med elskerinnen viser de seg fra sin beste side. Anonymkode: 42c89...0c9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #44 Skrevet 12. februar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vell heller stikk motsatt. Kona får se alle sidene ved mannen, også baksidene. Når de er med elskerinnen viser de seg fra sin beste side. Anonymkode: 42c89...0c9 😂 sett frustrerte fruer når Rex er utro mot Bree? Der har vi ett godt eksempel, bree er også yngre og flottere enn maisee Anonymkode: 4a957...238
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #45 Skrevet 13. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: 😂 sett frustrerte fruer når Rex er utro mot Bree? Der har vi ett godt eksempel, bree er også yngre og flottere enn maisee Anonymkode: 4a957...238 Lever du i en fantasiverden? En hver med normal intelligens vet at noen elskerinner sikkert kan ha flottere utseende enn kona, og i andre tilfeller er kona flottere enn elskerinnen. Dette er så elementært at det virkelig er merkverdig at noen kan finne på å diskutere det. Men det faktum man ikke kommer bort fra, er at uansett hvor pen man er på utsiden, så er man pill råtten på innsiden når man klarer å oppføre seg så forkastelig mot andre. En elskerinne er et søppelmenneske, akkurat som den drittsekken hun ligger med. De to passer godt sammen. Så det utseendet man er så opptatt av i denne tråden, det er kun det ytre skallet som skjuler en bedriten og stakkarslig personlighet. Anonymkode: fb457...12b 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #46 Skrevet 13. februar 2020 På 11.2.2020 den 0.42, Jalee skrev: Det er ikke noe man kommer seg over. Enkelt og greit. Er nok helt enig her, blir aldri det samme igjen Anonymkode: f4255...820
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #47 Skrevet 13. februar 2020 Jeg gikk fra kona når jeg fant ut om utroskapen. BESTE JEG HAR GJORT!!! Har et bedre liv enn aldri før og får mye oppmerksomhet. Kona vil ha meg tilbake men det toget var gått den dagen jeg fant ut at hun hadde vært med en annen fyr over en lengre periode. 😄 Anonymkode: 4e68f...5ad
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #48 Skrevet 13. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lever du i en fantasiverden? En hver med normal intelligens vet at noen elskerinner sikkert kan ha flottere utseende enn kona, og i andre tilfeller er kona flottere enn elskerinnen. Dette er så elementært at det virkelig er merkverdig at noen kan finne på å diskutere det. Men det faktum man ikke kommer bort fra, er at uansett hvor pen man er på utsiden, så er man pill råtten på innsiden når man klarer å oppføre seg så forkastelig mot andre. En elskerinne er et søppelmenneske, akkurat som den drittsekken hun ligger med. De to passer godt sammen. Så det utseendet man er så opptatt av i denne tråden, det er kun det ytre skallet som skjuler en bedriten og stakkarslig personlighet. Anonymkode: fb457...12b Bare godkjenn at bare fordi at du er elskerinne så er du ikke bedre og penere, bare en sædsøppelbøtte! Kom deg ned fra pidestallen Anonymkode: 4a957...238 1
LatersBaby Skrevet 13. februar 2020 #49 Skrevet 13. februar 2020 Tror aldri man kommer helt over det. Jeg prøvde lenge å tilgi med min eks. Men det lå alltid å gnagde, man klarer ikke bygge opp den samme tilliten som man hadde før. Skulle han ut på byen, være med kompiser, på guttetur osv, så klarte jeg aldri slappe av som tidligere. Jeg hadde ikke lengre den samme respekten for han. Det viste seg etter å ha prøvd å "komme over det" i 3 år at han er typen som trenger bekreftelse fra andre damer, om han var utro igjen vet jeg ikke, men han var definitivt på utkikk. I mitt nye forhold kjenner at jeg er "skadet" fra forholdet til eksen. Nå bryr det meg inni hampen om han var utro, men paranoiaen og usikkerheten har fulgt meg videre inn i dette forholdet. Mitt råd til deg er å ikke "komme over det" men heller "komme deg ut av det". Du fortjener bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #50 Skrevet 14. februar 2020 For min del tok det ikke så veldig lang tid, faktisk. Jeg har tilgitt og har til nå hatt det veldig fint med både meg selv og ham, men har selvfølgelig vært litt ekstra sårbar når såret har vært helt nytt, åpent og blødende. Jeg har vært åpen om at jeg sliter med å stole på ham til tider, og han har vært veldig forståelsesfull og hensynsfull i denne perioden. Det er tross alt han som har gjort meg vondt, ikke omvendt - det ser han heldigvis selv også. Valgte å tilgi et par uker etter at det kom frem allerede og har ikke angret på det. Jeg er en "enkel" person sånn sett, ønsker ikke å bruke tid på å dvele ved ting som allerede er gjort, fokuserer heller på fremtiden og nyter tiden vi har sammen. Nå har det dog skjedd igjen med samme kvinne, fikk beskjed av henne om dette nylig. Han vet ikke at jeg vet, og jeg er usikker på om jeg noen gang blir å fortelle ham at jeg vet. Anonymkode: 5d7d7...085
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå