Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Litt for mye selvskryt her til at jeg skal tro at du er pen, elskerinnen pleier å være styggere enn kona

Anonymkode: 4a957...238

Ok. De tilfellene jeg vet om er det motsatt, men spiller det noen rolle? Antar du er en bedratt kone? 

Anonymkode: 42c89...0c9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt for mye selvskryt her til at jeg skal tro at du er pen, elskerinnen pleier å være styggere enn kona

Hvorfor skal jeg gidde å skryte og lyve som anonymbruker? 🤷🏼‍♀️ Jeg sier ikke at jeg er pen, jeg syntes selv jeg ser helt normal ut, men du spør om jeg er stygg siden jeg tillater meg selv å være nummer to. Da svarer jeg at jeg har en del menn etter meg hvor jeg kunne vært nummer en. Det er ikke for å skryte, men for å fortelle deg at det er ett valg jeg har tatt. Jeg klarer ikke forplikte meg, gifte menn gir ingen forpliktelser, kun sex og oppmerksomhet. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. De tilfellene jeg vet om er det motsatt, men spiller det noen rolle? Antar du er en bedratt kone? 

Nei, bare misliker så usikre,stakkarslige svake mennesker ,kjenner min indre mobber kommer frem

Skrevet

Hvorfor skal jeg gidde å skryte og lyve som anonymbruker? 🤷🏼‍♀️ Jeg sier ikke at jeg er pen, jeg syntes selv jeg ser helt normal ut, men du spør om jeg er stygg siden jeg tillater meg selv å være nummer to. Da svarer jeg at jeg har en del menn etter meg hvor jeg kunne vært nummer en. Det er ikke for å skryte, men for å fortelle deg at det er ett valg jeg har tatt. Jeg klarer ikke forplikte meg, gifte menn gir ingen forpliktelser, kun sex og oppmerksomhet. 

😂

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂

Anonymkode: 83ad9...789

• Liker 2
Skrevet

Elskerinnen pleier å være mer sexy enn kona. Problemet til den gifte mannen er at han ikke tør å bryte ut av ekteskapet. Elskerinnen har ikke ansvar for at mannen lyver til kona. 

Anonymkode: 4ca44...d09

• Liker 3
Skrevet

Elskerinnen pleier å være mer sexy enn kona. Problemet til den gifte mannen er at han ikke tør å bryte ut av ekteskapet. Elskerinnen har ikke ansvar for at mannen lyver til kona. 

Det er det motsatte av det jeg var lest. De fleste synes kona er mer attraktivt. 

Anonymkode: daa36...c7e

• Liker 2
Skrevet

Så hvorfor er gifte menn så desperate etter andre kvinner viss kona er så sexy? 

• Liker 3
Skrevet

Det er det motsatte av det jeg var lest. De fleste synes kona er mer attraktivt. 

Ja, så hvorfor har de ikke bare sex med kona si da, hvis de syntes hun fortsatt er så attraktiv? Gifte menn har sex med andre damer de syntes er attraktive fordi hun hjemme kanskje har forfalt litt, det stemmer ikke alltid, selvfølgelig. Men det er ingen mann som har sex med en dame de ikke syntes er attraktiv når de likevel har tilgang på sex hjemme. De fleste elskerinner er også ofte yngre enn mannen og da også kona som sitter hjemme. Yngre er ofte mer attraktiv enn eldre damer, som kanskje har fått mye rynker, slapp hud, hengepupper osv. Menn er visuelle vesener. Men at han elsker hun der hjemme og ikke vil gå fra hun, det tviler jeg ikke på.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor er gifte menn så desperate etter andre kvinner viss kona er så sexy? 

Fant artikkelen (Victoria Milan) men klarer ikke å linke. De synes elskerinnen er mer interessant enn kona... Noe som i seg selv ikke er ei bombe. Også har du jo kriser, som 40 års krisen, 7 års krisen, småbarns perioden, osv.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner det er sårt og vondere for en bedratt kone og tenke seg at den andre kvinnen er mer attraktiv enn hun selv. Men det er lov å tenke selv. Menn er visuelle, de ligger ikke med damer de ikke finner attraktive når de har tilgang på sex hjemme, uansett om det er aldri så spennende. Er det feks menn med en spesiell kink eller fetish som kona ikke deler, så kam det være de nøyer seg med en ikke så attraktiv dame for å få utløp for fetisjen sin. Men menn som har elskerinner hvor de har helt «vanlig» sex og forhold, der er ofte kvinnen attraktiv. Beklager om det er sårt å høre.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det er sårt og vondere for en bedratt kone og tenke seg at den andre kvinnen er mer attraktiv enn hun selv. Men det er lov å tenke selv. Menn er visuelle, de ligger ikke med damer de ikke finner attraktive når de har tilgang på sex hjemme, uansett om det er aldri så spennende. Er det feks menn med en spesiell kink eller fetish som kona ikke deler, så kam det være de nøyer seg med en ikke så attraktiv dame for å få utløp for fetisjen sin. Men menn som har elskerinner hvor de har helt «vanlig» sex og forhold, der er ofte kvinnen attraktiv. Beklager om det er sårt å høre.

https://www.side3.no/elskerinnen-er-ikke-hun-du-tror-4135409 

Her er en link jeg greide å få inn.

Elskerinnen er ikke den hun tror...

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.side3.no/elskerinnen-er-ikke-hun-du-tror-4135409 

Her er en link jeg greide å få inn.

Elskerinnen er ikke den hun tror...

I de tilfellene jeg kjenner til så ser elskerinnen bedre ut enn kona, hun er også i alle tilfellene mye yngre.

Skrevet

Datingsider er smikkfull av gifte menn som søker elskerinner/noe uforpliktende. Victoria milan er for de som ønsker å være utro. Tinder er full av gifte menn. Gifte menn er kei av den kjedelige konen sin, og søker noe på si. Det er mye enklere enn å skilles, husoppgjør, fordeling av samvær med barna, barnebidrag osv... 

Skrevet

Og også i veldig mange tilfeller ligner konen og elskerinnen. Ofte er elskerinnen en yngre versjon av kona utseendemessig. 

Skrevet

Jeg var elskerinne til en gift mann, men jeg var eldre enn konen, men myyyye mer sexy🤗

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de fleste menn synes kona er penere enn elskerinnen. Det handler heller ikke først og fremst om sex for de fleste utro menn. Her er et intervju med en som har gjort dybdeintervjuer og skrevet bok om emnet:

https://www.theglobeandmail.com/life/high-infidelity-men-dont-stray-just-for-sex/article1064504/

Anonymkode: 3585b...17b

Man kan jo diskutere i det uendelig rundt det. Så jeg gir meg. Hva som er attraktivt og ikke er uansett veldig individuelt.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo diskutere i det uendelig rundt det. Så jeg gir meg. Hva som er attraktivt og ikke er uansett veldig individuelt.

Om du leser så ser du at dette er mannens perspektiv... Og det er det perspektivet som er interessant, ikke om elskerinner synes de er finere enn kona. Det vi kan ta ut av denne sammenhengen er dermed at elskerinner har liten selvinnsikt i forhold til egen attraktivitet. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du leser så ser du at dette er mannens perspektiv... Og det er det perspektivet som er interessant, ikke om elskerinner synes de er finere enn kona. Det vi kan ta ut av denne sammenhengen er dermed at elskerinner har liten selvinnsikt i forhold til egen attraktivitet. 

Dette er en studie. Hva som påvirker mannen å svare nettopp det kan det være ulike årsaker til. Mange vil føle dårlig samvittighet og derfor si at, men kona er flottere, snillere osv. Som sagt, jeg har vært elskerinne, har ikke store tanker om meg selv, snarere tvert om. Men av de tilfellene jeg vet om (da ser jeg bort ifra mitt tilfelle) så er elskerinnene mer attraktiv, ofte yngre, kler seg bedre osv. Jeg har absolutt selvinnsikt i min egen attraktivitet, jeg syntes selv jeg ser helt normal ut, har egentlig dårlig selvtillit. Men av interesse fra menn å dømme, burde jeg kanskje ikke hatt det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...