Gå til innhold

Er dette unormalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ei venninne som på en stund siden hadde planlagt og forgifte en ho møtt fordi han ville ikke ha noe med henne å gjøre eller svarte ikke på mld hennes. Ho ble så lei seg og sint.. jeg prøvde å trøste henne og sånt. Ho til og med snakka om hvordan ho skule gjøre det:/ og jeg bare lata som jeg var enig bare for å se får meg hvordan ho tenkte .. ho sa så mye forferdelig at jeg ble faktisk for at ho skule gjøre det på ekte.. så fikk ho kontakt med han igjen og sa til meg at alt er bra at han bare fikk ikke snappen til å funke, men hva er galt med henne? 

Anonymkode: 58c8a...e33

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Å leke med tanken på å gjøre er noe er noe annet enn å være på kanten til å gjøre det. Jeg ville holdt meg unna var jeg deg. Kanskje en dag ville hun blitt sur på DEG, og da gjelder det å passe på å vokte tallerkenen sin tydeligvis....

Skrevet

Hvertfall ustabil og gæren. Potensielt psykopat eller narsissist 

Anonymkode: cdf71...deb

• Liker 2
Skrevet

Det der er ikke normalt. Jeg unngår glatt folk som kødder med sånt.

Anonymkode: 8d1c8...b0a

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, theTitanic skrev:

Å leke med tanken på å gjøre er noe er noe annet enn å være på kanten til å gjøre det. Jeg ville holdt meg unna var jeg deg. Kanskje en dag ville hun blitt sur på DEG, og da gjelder det å passe på å vokte tallerkenen sin tydeligvis....

Ja, skal gjøre det. Ho begynte også å sende meg  bilder av hva ho skule bruke og hvordan ho skule gjøre det.. tenke selv å ringe politiet hvis det skjedde han noe. 

Gjest theTitanic
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skal gjøre det. Ho begynte også å sende meg  bilder av hva ho skule bruke og hvordan ho skule gjøre det.. tenke selv å ringe politiet hvis det skjedde han noe. 

DET er ikke helt normalt. Men jeg er en nysgjerrig sjel: hva skulle hun bruke? 

Skrevet
1 minutt siden, theTitanic skrev:

DET er ikke helt normalt. Men jeg er en nysgjerrig sjel: hva skulle hun bruke? 

En plante, husker ikke hva den het. Men ho skule lage drikke med den og gi det til han

Skrevet

Også hadde ho andre planer hvis den ikke funka   

Gjest theTitanic
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En plante, husker ikke hva den het. Men ho skule lage drikke med den og gi det til han

Det aner meg hva dette går i. Og det er fullt mulig desverre. Vet ikke helt hvilket råd jeg skal gi deg. En så hevngjerrig person vil ta deg om du sier noe. Sier du ikke noe er du evnt medskyldig i drap. 

Skrevet

Sååå... når du vet det du vet om ho...du kunne vel ikke vært et ok medmenneske å varsle den stakkars mannen om hvordan ho er? Og alle de fremtidige stakkarne som kommer borti ho i all fremtid.

Anonymkode: 7818a...270

• Liker 1
Skrevet

Sååå... når du vet det du vet om ho...du kunne vel ikke vært et ok medmenneske å varsle den stakkars mannen om hvordan ho er? Og alle de fremtidige stakkarne som kommer borti ho i all fremtid.

Joo, jeg vet bare ikke hvem han er og vil ikke vite det heller. Han virker også ganske syk for det ho forteller meg om han. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig,  advar han om denne psykopaten ! 

Og hold henne på avstand fra deg selv, ikke stol på henne

Skrevet

Joo, jeg vet bare ikke hvem han er og vil ikke vite det heller. Han virker også ganske syk for det ho forteller meg om han. 

Standard at psykopater fremstiller de andre som syke, for å virke bedre selv 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...