HøyMørk45 Skrevet 24. oktober 2023 #121 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) JA,kanjse det er en sånn'fetish' greie ja.. ''Mye å ta i-Mye å være glad i '' veit du......Guuuuud a meg,så deilig å ta tak i og daske på(bakfra) 🙂 M47 Endret 24. oktober 2023 av HøyMørk45 tillegg
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #122 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.2.2020 den 15.52): Dette er ikke for å henge ut Maren Turmo, det er bare rumpen jeg vil påpeke og dette var et godt bilde av en rumpe jeg ikke for mitt bare liv, forstår er så lekker og attraktivt? Det er snakk om bred som en låvedør og ekstremt uproporsjonalt i forhold til resten av kroppen. Det ser utrolig rart ut, som om det er noe galt og sykelig med rumpen. Jeg forstår bare ikke denne trenden blandt enkelte damer og mennene som elsker det. Jeg er helt for en flott og definert rumpe på begge kjønn, men hva er greia med overdimosjonert på denne måten? Menn, hva gir dette deg i forhold til en plump rumpe som også er dimensjonert riktig i forhold til resten av kroppen? Er det en fetish greie? Anonymkode: 2e3c1...f7d Nåja. Du valgte det bilde som ræva er i fokus fra et froskeperspektiv og da. Hoftepartiet er ikke upropersjonalt slik du skal ha det til. Hun har smalt liv, ser veltrent ut og har brede hofter. Alt dette er noe menn naturlig ser på som ultrafeminine trekk. Hvorfor i all verden skal ikke menn tiltrekkes dette?? Og ja, hun har en sjeldent spretten, kulrund rumpe sett fra siden, men det ser ikke kunstig eller upropersjonalt ut. Anonymkode: 282d6...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #123 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nåja. Du valgte det bilde som ræva er i fokus fra et froskeperspektiv og da. Hoftepartiet er ikke upropersjonalt slik du skal ha det til. Hun har smalt liv, ser veltrent ut og har brede hofter. Alt dette er noe menn naturlig ser på som ultrafeminine trekk. Hvorfor i all verden skal ikke menn tiltrekkes dette?? Og ja, hun har en sjeldent spretten, kulrund rumpe sett fra siden, men det ser ikke kunstig eller upropersjonalt ut. Anonymkode: 282d6...cf3 Herregud, hvordan kan du ikke forstå at det er vakkert ?? Det er feminint.... Menn har ikke slike kropper. Det betyr ikke at alle menn liker store rumper, noen liker store pupper, noen liker timeglass figur osv... Men, disse kroppene, er jo de aller mest feminine. Såklart vil menn like det. Hva er det å ikke forstå ? Jeg synes det er vakkert også. Både timeglass, store pupper og stor rumpe. Selv er jeg glad for å ha en tilnærmet lik fasong som henne, (hun har noe bedre kropp enn min, strammere og yngere 😅) . Men, jeg kan godt bli ganske så fasinert av andre damers pupper, og forstår godt, hvorfor menn finner de attraktive, selvom jeg ikke ønsker meg store pupper. Hvordan er din kroppsfasong da ? liker du ikke puppene dine, lange ben ? Finn det på deg selv som er feminint og vakkert, så blir det kanskje enklere og sette pris på andre kvinners skjønnhet også. Damer er ganske flotte! (Nei, ikke lesbisk.. hahah). Se det i barna dine ? Se det i deg selv. .. Se det i andre Anonymkode: 0a9b0...805 2
ThereGoesBob Skrevet 24. oktober 2023 #124 Skrevet 24. oktober 2023 Hutsi og tutsi romper hører hjemme i AFRIKA.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #125 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud, hvordan kan du ikke forstå at det er vakkert ?? Det er feminint.... Menn har ikke slike kropper. Det betyr ikke at alle menn liker store rumper, noen liker store pupper, noen liker timeglass figur osv... Men, disse kroppene, er jo de aller mest feminine. Såklart vil menn like det. Hva er det å ikke forstå ? Jeg synes det er vakkert også. Både timeglass, store pupper og stor rumpe. Selv er jeg glad for å ha en tilnærmet lik fasong som henne, (hun har noe bedre kropp enn min, strammere og yngere 😅) . Men, jeg kan godt bli ganske så fasinert av andre damers pupper, og forstår godt, hvorfor menn finner de attraktive, selvom jeg ikke ønsker meg store pupper. Hvordan er din kroppsfasong da ? liker du ikke puppene dine, lange ben ? Finn det på deg selv som er feminint og vakkert, så blir det kanskje enklere og sette pris på andre kvinners skjønnhet også. Damer er ganske flotte! (Nei, ikke lesbisk.. hahah). Se det i barna dine ? Se det i deg selv. .. Se det i andre Anonymkode: 0a9b0...805 Datteren min, jeg blir helt fasinert! Hun er litt av et syn, og hun går i bhg. Hun bare flyter, svaier og sanser alt! Det er feminitet. Kvinner, flyter svaier og har former. Hallo! hva er det å ikke like 🤩 Men, de uten former er jo også vakre, de kan bruke bena sine, hendene sine, være laaaange og svaie. Anonymkode: 0a9b0...805 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #126 Skrevet 24. oktober 2023 ThereGoesBob skrev (3 minutter siden): Hutsi og tutsi romper hører hjemme i AFRIKA. Nei, noen store romper har Norsk statsborgerskap, å må få lov til å sitte her om de vil. Komme på besøk hit har de også lov til. Setter meg på deg neste, om du ikke slutter 🍑 Anonymkode: f0dc9...807 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå