Gå til innhold

Store rumper - menn, hva er greia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har naturlig stor rumpe og smal midje, må alltid kjøpe store størrelser i bukser skjørt, og sy inn i midjen. 

Liker også å fremheve dette. Selv synes jeg det er fint, og virker ganske naturlig at det er en faminin egenskap. Menn sine kropper er jo ikke formet slik. 

Søsteren min har klassisk timeglassform veldig vakkert på henne, men jeg er veldig glad jeg slipper store pupper, og happy for stor rumpe istedenfor 😂😂😅

Anonymkode: 0a9b0...805

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 13.54):

Litt rumpe må det være. Maren Turmo er akkurat innafor, men kunne vært mindre etter min smak. Kardashians er for store. Slanke små rumper er de fineste for meg. Bare i tenårene kvinner har det, så vi må være realistiske.

Anonymkode: a0ff7...7b7

Menn, med små kuker liker somregel små rumper. 

😂 

Siler ut de små, med "store"rumpa mi 😜

• Nyttig 1
Skrevet

Kan ikke sette fingeren på hva det er.

Men er sexy kvinnerumpe er fantastisk.

Pupper feks betyr nada for meg.

Anonymkode: 681dc...b19

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke sette fingeren på hva det er.

Men er sexy kvinnerumpe er fantastisk.

Pupper feks betyr nada for meg.

Anonymkode: 681dc...b19

Motsatt hos meg. Pupper er det aller viktigste. Rumpe er helt ubetydelig. Aner heller ikke hvorfor, bare er sånn.

Anonymkode: bc113...cfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menn, med små kuker liker somregel små rumper. 

😂

Siler ut de små, med "store"rumpa mi 😜

Exn min har liten men elsket den store runpa mi, så du er ikke helt trygg 😅 Men nydelig mann da. 

Anonymkode: f0dc9...807

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Såkke helt bra ut ☹️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 18.22):

Exn min har liten men elsket den store runpa mi, så du er ikke helt trygg 😅 Men nydelig mann da. 

Neida,Var en overdrivelse altså, men jeg har sett at det er noen tendenser den retningen 😉

Skrevet

Jeg er enig. Jeg skjønner ikke dette også. Det ser ut til at dette blir pålagt oss slik at det er etterspørsel (som reklame). Så synes noen det er mote og går for å forstørre rumpa.
P.S. I Afrika liker menn store rumper.

Skrevet
54 minutter siden, Solstråle said:

Jeg er enig. Jeg skjønner ikke dette også. Det ser ut til at dette blir pålagt oss slik at det er etterspørsel (som reklame). Så synes noen det er mote og går for å forstørre rumpa.
P.S. I Afrika liker menn store rumper.

I Europa liker også menn store rumper.

Det gjør de også i Asia.

Anonymkode: 65172...478

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

I Europa liker også menn store rumper.

Det gjør de også i Asia.

Og Amerika. Der liker også menn store rumper.

Skrevet

De liker store runper over hele verden, men de liker også små rumper over hele verden. Uansett hvordan runpe du har, er det flere som vil like den 😊

Men forstår presset, både om at den skal være liten og stor, utifra trenden. Men folk liker uansett store når små er inn, og små når store er inn. Så prøv å hold hodet kaldt, og tilbring tiden med folk som behandler deg bra og får deg til å føle deg fin som du er. For de som trenger å høre det. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De liker store runper over hele verden, men de liker også små rumper over hele verden. Uansett hvordan runpe du har, er det flere som vil like den 😊

Men forstår presset, både om at den skal være liten og stor, utifra trenden. Men folk liker uansett store når små er inn, og små når store er inn. Så prøv å hold hodet kaldt, og tilbring tiden med folk som behandler deg bra og får deg til å føle deg fin som du er. For de som trenger å høre det. 

Runpe faktisk 😂 Rumpe*** 

Skrevet

Maren turmo har ikke noe unormalt eller disproporsjonalt stor rumpe. Det er en rimelig normal velutviklet rumpe. Men når hun sitter i den stillingen på bildet du la ut så ser den jo mye større ut enn den faktisk er.

Hva som er deilig med stor rumpe? Den er bare deilig i seg selv, og den gir kvinnene en finere timeglass figur. Blir litt som å spørre om hvorfor jordbær smaker godt.

Men sånn vitenskapelig så er det jo et par ting. Riktig kurve i korsryggen både får en kvinnes rumpe til å se større ut og hjelper henne bære et barn uten å skade korsryggen. Sterk rumpe i seg selv beskytter også ryggen da det stabiliserer korsryggen. Og bredden på rumpa vil vøre til en viss grad en funksjon av bredden på hoftene, og brede hofter gjør det lettere å føde.

Så det er en del evolusjonære grunner til hvorfor det skal gi mening at menn liker det.

Kim kardashian derimot, hun ser jo absurd ut, og det er vel derfor ingen menn (bortsett fra svarte av en eller annen grunn) syns hun er noe heit. Er jo bare kvinner som syns hun er et sec symbol.

• Nyttig 1
Skrevet
Kipling skrev (4 minutter siden):

Maren turmo har ikke noe unormalt eller disproporsjonalt stor rumpe. Det er en rimelig normal velutviklet rumpe. Men når hun sitter i den stillingen på bildet du la ut så ser den jo mye større ut enn den faktisk er.

Hva som er deilig med stor rumpe? Den er bare deilig i seg selv, og den gir kvinnene en finere timeglass figur. Blir litt som å spørre om hvorfor jordbær smaker godt.

Men sånn vitenskapelig så er det jo et par ting. Riktig kurve i korsryggen både får en kvinnes rumpe til å se større ut og hjelper henne bære et barn uten å skade korsryggen. Sterk rumpe i seg selv beskytter også ryggen da det stabiliserer korsryggen. Og bredden på rumpa vil vøre til en viss grad en funksjon av bredden på hoftene, og brede hofter gjør det lettere å føde.

Så det er en del evolusjonære grunner til hvorfor det skal gi mening at menn liker det.

Kim kardashian derimot, hun ser jo absurd ut, og det er vel derfor ingen menn (bortsett fra svarte av en eller annen grunn) syns hun er noe heit. Er jo bare kvinner som syns hun er et sec symbol.

Hva med Kim Kardashian før hun tok BBL ++? Hun har jo timeglass så det synger, om ikke det er timeglass, er ingenting det. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med Kim Kardashian før hun tok BBL ++? Hun har jo timeglass så det synger, om ikke det er timeglass, er ingenting det. 

Aner ikke hvordan hun så ut da. Er ikke som om jeg har fulgt med på henne akkurat.

Hvis du poster et bilde av henne før whatever så kan jeg gi deg min formening  om det.

• Nyttig 1
Annonse
Skrevet
Kipling skrev (3 minutter siden):

Aner ikke hvordan hun så ut da. Er ikke som om jeg har fulgt med på henne akkurat.

Hvis du poster et bilde av henne før whatever så kan jeg gi deg min formening  om det.

Okei, googlet henne fra 2012 og fikk opp looks from, men vet jo ikke hvor tidlig hun oppererte seg, men tror ikke BBL var populært da? Men proposjonelt ser hun veldig timeglassfigur ut. Kanskje er ikke dette fra 2012 heller og når jeg tenker meg om kan det jo også være redigert. Uansett, her:

KimK2012sprsmlstegn.thumb.png.df2c02220032b032c2797181151bbb92.png

• Hjerte 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Okei, googlet henne fra 2012 og fikk opp looks from, men vet jo ikke hvor tidlig hun oppererte seg, men tror ikke BBL var populært da? Men proposjonelt ser hun veldig timeglassfigur ut. Kanskje er ikke dette fra 2012 heller og når jeg tenker meg om kan det jo også være redigert. Uansett, her:

KimK2012sprsmlstegn.thumb.png.df2c02220032b032c2797181151bbb92.png

I og med at bildet er forfra så er det mer lår og hofter jeg ser enn rumpe,  men men...

Syns hun ser litt disproporsjonal ut, men det er ikke fordi rumpe og hofter er for store i seg selv, men fordi beina er så jævlig korte. I forhold til midje og pupper så ser lår og hofter fine og proporsjonal ut, men hun mangler på en måte 15 cm med lår og legg nedover for at underkroppen skulle vært proporsjonal.

For all del det er ikke ille, men det der littegrann rart ut. Men er ikke hun sånn 1.50 eller noe? Er man så liten så bør jo alt annet være skalert ned tilsvarende for å bevare proporsjoner.

Skrevet
Kipling skrev (42 minutter siden):

I og med at bildet er forfra så er det mer lår og hofter jeg ser enn rumpe,  men men...

Syns hun ser litt disproporsjonal ut, men det er ikke fordi rumpe og hofter er for store i seg selv, men fordi beina er så jævlig korte. I forhold til midje og pupper så ser lår og hofter fine og proporsjonal ut, men hun mangler på en måte 15 cm med lår og legg nedover for at underkroppen skulle vært proporsjonal.

For all del det er ikke ille, men det der littegrann rart ut. Men er ikke hun sånn 1.50 eller noe? Er man så liten så bør jo alt annet være skalert ned tilsvarende for å bevare proporsjoner.

Glemte det var en rumpe tråd, tenkte på timeglass. Tror hun er ganske lav ja. Du har lov å like høyere kvinner, eller kvinner med en annen proporsjon ben lengde messig, så okei da er det avgjort 😅 

Vet ikke om hun kan gjøre så mye med skalaen sin 😂 

Bra å ha ulike preferanser. 

Skrevet

Som mann føler jeg meg kompetent til å svare, selv om jeg ikke er mer enn middels utstyrt fra naturens side. 
Jeg liker litt større, men ikke altfor stor heller. Kona slanker  seg nå og det er litt krise. Jeg «mister den» hvis det ser ut som en mannerumpe, eller enda verre et barn. 
Jeg tenner på damer som ser ut som damer. 

Anonymkode: d2805...03e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 11.09):

Motsatt hos meg. Pupper er det aller viktigste. Rumpe er helt ubetydelig. Aner heller ikke hvorfor, bare er sånn.

Anonymkode: bc113...cfe

Det er fordi du er vandt til å se bare store pupper, i norge er det en ting, bare store pupper her. 

Anonymkode: 6b2cc...c53

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...