Gå til innhold

Store rumper - menn, hva er greia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor rumpe funker ikke på norske damer siden de da også er feite. Latinske damer kan ha større rumper men slank kropp, dette går ikke for Kari Snøfokk. 

Anonymkode: 00380...ccf

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 10.2.2020 den 16.02):

Men det er nettopp det. Det er former, og så det er overdimensjoner ut av en annen verden. Jeg skjønner fomer. Jeg skjønner ikke dette. 

Anonymkode: 2e3c1...f7d

Det er forsåvidt former, men da silikon og/eller fett som er sugd ut av kroppen og lagt til på for eksempel rumpa. 

Bakender er fint det, men ikke kirurgisk lagde.

Kikket på kontoen hennes nå, den er 100000% operert med mye innfyll. Ser helt klassisk Kardashian ut, litt sånn klumpete «plutselig satt på». 

Endret av AprilLudgate
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Stor rumpe funker ikke på norske damer siden de da også er feite. Latinske damer kan ha større rumper men slank kropp, dette går ikke for Kari Snøfokk. 

Anonymkode: 00380...ccf

Det heter egentlig latinos eller latinas, men latinos er vel ikke direkte slanke, de er heller ikke feite, de er tick eller hva det heter. De har ofte veldig tynne mager med store lår og rumpe. 

Anonymkode: 6b2cc...c53

Skrevet
AprilLudgate skrev (3 timer siden):

Det er forsåvidt former, men da silikon og/eller fett som er sugd ut av kroppen og lagt til på for eksempel rumpa. 

Bakender er fint det, men ikke kirurgisk lagde.

Kikket på kontoen hennes nå, den er 100000% operert med mye innfyll. Ser helt klassisk Kardashian ut, litt sånn klumpete «plutselig satt på». 

Hvem er operert? Maren er ikke operert. 

Katdashians rumpe ser grusomt ut. 

Skrevet

Afrikanere og Latinoer har spoon, vi har mer som den siste på bildet. 

76187B29-D445-42AC-ADD8-6F91A66CFDB5.jpeg

Skrevet

Som mann så skjønner jeg ingenting av dette, jeg heller. En stor rumpe har aldri vært noe attraktivt.

Anonymkode: bc113...cfe

Skrevet

Litt rumpe må det være. Maren Turmo er akkurat innafor, men kunne vært mindre etter min smak. Kardashians er for store. Slanke små rumper er de fineste for meg. Bare i tenårene kvinner har det, så vi må være realistiske.

Anonymkode: a0ff7...7b7

Skrevet

Jeg er ikke mann, men tiltrekkes alikevel kvinner (jeg vet, sjokkerende greier), synes ikke det er pent med de overdimensjonerte rumpene. 

Anonymkode: 7bdae...02e

Skrevet

Trender bryr jeg meg ikke om, jeg har likt store rumper siden jeg var tenåring. Mer å ta og kna på, og mye deiligere å massere😍 

Anonymkode: 741ee...f42

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trender bryr jeg meg ikke om, jeg har likt store rumper siden jeg var tenåring. Mer å ta og kna på, og mye deiligere å massere😍 

Anonymkode: 741ee...f42

Takk 💕 Jeg har alltid vært flau over rumpa mi i fra jeg var i tenårene da jeg begynte å få former. Jeg har Alltid hatt lange slanke bein og slank overkropp, men alltid hatt litt hofter og rumpe (smal midje). Alle jente rundt meg var tynne på den tiden 

Nå bryr jeg meg ikke lengre. Selv om jeg nå er i midten av førtiårene, så har det skjedd at jeg har snakket med menn og dem har innrømmet nå i voksen alder at jeg hadde ei flott rumpe og den var en snakkis i ungdomstiden. Jentene gikk bak ryggen min og snakket stygt om rumpa mi, mens gutta gikk å siklet etter meg (dette var dog i ungdomstiden og jeg var intetanende om akkurat dette at rumpa mi var en snakkis). 

Anonymkode: 4636d...b2e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvem er operert? Maren er ikke operert. 

Katdashians rumpe ser grusomt ut. 

Hvordan vet du at hun ikke er det?

Hun har iallefall eksakt samme bakende som kirurgisk fettinfyll gir. 

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har genetisk stor rompe såpass at jeg har fått høre mye "hvor er du egentlig i fra?" fra helt tilfeldige folk. Vet ikke helt hvor folk mener jeg er fra 🤔 

Jeg er også sterkest i underkroppen rompe, lår og legger. I en periode trente jeg mye styrke og var tydelig at de musklene var lettest å trene. 

Er nok noe med genetikk sikkert en evolusjon grunn. Er veldig svak i armene feks kjempe vanskelig å få noe særlig muskel vekst der. 

For sånne som meg er jo rumpe trenden litt gøy men dette operasjons fokuset og unge kvinner som tar bilde av seg halvnakne det synes jeg jo ikke noe om. Akkurat det synes jeg er en trist utvikling, det og influenser, blogg greiene. 

Anonymkode: 9bdef...78a

Artig dette med gener, samme hvor mye jeg trener lår og rumpe forblir de tynne, mens bærer jeg litt tungt flere dager på rad får jeg synlige muskler på armene, skal Ingenting til for å bygge muskler i overkroppen 😄

Anonymkode: a0ed2...e11

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Store rumper er stygt. Noen gang sett en ordentlig modell med budeie-ræv? Nei. Bare på Insta. Overkommelig i bikini, men i bukse så ser det  bare ut som overvekt. Når de blir eldre så blir det ille 🤢

Anonymkode: 564a5...e61

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2020 den 15.52):

Dette er ikke for å henge ut Maren Turmo, det er bare rumpen jeg vil påpeke og dette var et godt bilde av en rumpe jeg ikke for mitt bare liv, forstår er så lekker og attraktivt? Det er snakk om bred som en låvedør og ekstremt uproporsjonalt i forhold til resten av kroppen. Det ser utrolig rart ut, som om det er noe galt og sykelig med rumpen. Jeg forstår bare ikke denne trenden blandt enkelte damer og mennene som elsker det. Jeg er helt for en flott og definert rumpe på begge kjønn, men hva er greia med overdimosjonert på denne måten? Menn, hva gir dette deg i forhold til en plump rumpe som også er dimensjonert riktig i forhold til resten av kroppen? Er det en fetish greie? D1830B53-FE48-423B-8AE7-FFE7405BDFCB.thumb.png.213ea9b6af66b0edd904ff9673f39d60.png

Jeg har aldri hørt om dama. Gjorde et google bilde-søk og det ser ut som om hun har gått litt opp og ned i vekt?

Ser ut som en attraktiv kvinne for disse øynene, men for ung for meg.

Jeg er en ansiktsperson. Hvis øyne og nese er pene så blir kroppen nesten automatisk pen for meg.

Anonymkode: 84d27...3e3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

At men liker store rumper/former er biologisk bestemt. På lik linje som kvinner liker brede skuldre, store armer og stor kasse. 

Anonymkode: f4fc6...91b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Rumpa til Maren Turmo er alt annet enn tacky, den er helt perfekt.

Anonymkode: 2b0c7...09b

Det er ikke rumpen som er tacky. Det er bildet. Forstår du ikke forskjellen? 

Anonymkode: 85a86...2bb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Store rumper er stygt. Noen gang sett en ordentlig modell med budeie-ræv? Nei. Bare på Insta. Overkommelig i bikini, men i bukse så ser det  bare ut som overvekt. Når de blir eldre så blir det ille 🤢

Anonymkode: 564a5...e61

Modeller er ikke eneste fine i verden. Mange vakre kvinner i ulike former. 

Budeie-ræv er ikke akkurat et stikk? Er ikke budene kjennt for å være veldig tiltrekkende? 

Syns stor rumpe er fint. Syns liten og medium også er det. 

Anonymkode: f0dc9...807

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Modeller er ikke eneste fine i verden. Mange vakre kvinner i ulike former. 

Budeie-ræv er ikke akkurat et stikk? Er ikke budene kjennt for å være veldig tiltrekkende? 

Syns stor rumpe er fint. Syns liten og medium også er det. 

Anonymkode: f0dc9...807

De er ikke kjent for det nei, de var gårdsarbeidere 

image.jpeg.98a741da1503b4192704c8b947dd6a3a.jpeg

image.thumb.jpeg.6927f752c9d33e59e6616dbc4eca4966.jpeg

Anonymkode: a0ed2...e11

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2020 den 15.52):

Dette er ikke for å henge ut Maren Turmo, det er bare rumpen jeg vil påpeke og dette var et godt bilde av en rumpe jeg ikke for mitt bare liv, forstår er så lekker og attraktivt? Det er snakk om bred som en låvedør og ekstremt uproporsjonalt i forhold til resten av kroppen. Det ser utrolig rart ut, som om det er noe galt og sykelig med rumpen. Jeg forstår bare ikke denne trenden blandt enkelte damer og mennene som elsker det. Jeg er helt for en flott og definert rumpe på begge kjønn, men hva er greia med overdimosjonert på denne måten? Menn, hva gir dette deg i forhold til en plump rumpe som også er dimensjonert riktig i forhold til resten av kroppen? Er det en fetish greie? D1830B53-FE48-423B-8AE7-FFE7405BDFCB.thumb.png.213ea9b6af66b0edd904ff9673f39d60.png

Det er ren biologi. Menn og kvinner har ulike preferanser. En trent jente med en trent rumpe er jo flott. En stor utrent, dvask rumpe derimot er ikke det samme. Det kan ikke sammenlignes. 

Når det er sagt har også menn ulike preferanser, men å kalle det rart synes jeg er merkelig. 

Anonymkode: 125a0...409

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er ikke rumpen som er tacky. Det er bildet. Forstår du ikke forskjellen? 

Anonymkode: 85a86...2bb

Joda, jeg skjønner forskjellen, men synes det er et flott bilde av en flott rumpe. Vi får bare være uenige der. 

Anonymkode: 2b0c7...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...