AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Del Skrevet 10. februar 2020 Hei alle sammen, Jeg trenger hjelp. Jeg er overvektig og har nå fått meg sykkel og skal begynne å sykle til og fra jobb. Veldig fornøyd! Men jeg sliter med å finne en vanntett bukse som jeg kan sykle i. Jeg har prøvd en del forskjellig, men det er ingenting som passer meg. Kan virker som at jeg må opp i 3XL i slike typer bukser. Er det noen som har noen gode tips? Ønsker helst en som har 20 000mm vannsøyle eller mer. Og helst ikke vanlig regntøy som man da vil bli blaut fra innsiden og ut av svette. Håper noen har noen gode tips til meg. Pris er ikke så nøye så lenge jeg holder meg tørr. Hjelp. Hilsen ei som føler seg flink som skal sykle og gå ned i vekt! :) Anonymkode: d4fb0...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Del Skrevet 10. februar 2020 Stormberg har yttertøy i store størrelser. Heia deg! Anonymkode: c5464...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Del Skrevet 10. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stormberg har yttertøy i store størrelser. Heia deg! Anonymkode: c5464...521 Takk for svar. Men har vært der og de har ikke tøy som er høyere enn 15 000mm.. Så er usikkert på om det vil holde helt tett. Anonymkode: d4fb0...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Del Skrevet 10. februar 2020 Ellos Anonymkode: b4679...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #5 Del Skrevet 10. februar 2020 Jeg bruker Bergans super lett og er tørr i det i Bergen. Stormberg har som nevnt også mye i store størrelser. Anonymkode: 0ea38...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #6 Del Skrevet 10. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Men har vært der og de har ikke tøy som er høyere enn 15 000mm.. Så er usikkert på om det vil holde helt tett. Anonymkode: d4fb0...93e Ikke heng deg så mye opp i talla. Ungene har dresser med 10.000mm vannsøyle. Jeg testet de en gang ved å vrenge dressen, og fylle den med vann. Den lakk ikke em dråpe. Anonymkode: 1c516...9e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 10. februar 2020 #7 Del Skrevet 10. februar 2020 Sykkeltights og klesbytte på jobb. Best i test. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Del Skrevet 11. februar 2020 Jeg fikk tak i en Bergans bukse på XXL, de hadde større størrelse enn det sto på nettet at de hadde. Skal sykle med den i dag for første gang Takk for tips alle! Anonymkode: d4fb0...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #9 Del Skrevet 11. februar 2020 Har du sett på Sportypluss? Anonymkode: de488...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå