Gå til innhold

Hvordan bruker du ditt MasterCard ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har to mastercard (ett i min bank og det fra coop), begge med grense på 25 000,-

Bruker coop-kortet konsekvent på coop-butikker (gjennom coopay appen) og det andre på alle andre innkjøp i butikk og på nett. Bruker aldri mer enn det jeg har stående på brukskonto og betaler alt ned ved første forfall. Har spart en del penger siden jeg begynte med det, siden jeg tidligere ikke fulgte med på gebyrer og slikt på debet-kortet jeg brukte før.

Anonymkode: c0a65...fbe

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har 2-3 stk. Bruker dem til det meste, betaler vanligvis bare minstebeløpet på dem. En gang i året refinansierer jeg for å bli kvitt gjelden.

Anonymkode: d674e...4f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det til netthandel, bestilling og betaling av reiser, og de få gangene jeg legger ut for noe i jobbsammenheng. Det siste er så sjeldent at det på ingen måter er aktuelt med noe eget jobbkort. 

Anonymkode: 8ef45...959

AnonymBruker
Skrevet

Har 2 mastercard og bruker de til alt. Coop kortet til all dagligvarehandel på Coop Extra og Obs. Får da 3,5% i bonus, det blir noen tusen i året bare der.

Så har jeg Norwegian kortet til all annen handel, der sparer jeg opp til ferie. 

Betaler hver måned på forfall, så klart.

Anonymkode: 5258b...2cd

AnonymBruker
Skrevet

Bruker trumf Visa på all mat, og norwegian på alt forbruk. Og DnB Mastercard til drivstoff. Betaler inn igjen før forfall. 

Anonymkode: a7f90...5ff

Skrevet

Til absolutt alt, både Visa og Mastercard. Brukes til å spare bonus, har tjent mye på det. Er vel snart oppe i 17 000 kr spart i Trumf alene. Det gjelder å være konsekvent. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...