Gå til innhold

Duftegreier som fungerer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest SommerPia

Jeg har sett litt etter noe som kan lage litt god lukt i leiligheten min, det meste lukter så kunstig og kraftig at det gir mere hodepine enn "nytelse".

Vil ha noe som virker over litt tid og lukter sånn at det kjennes, men ikke slår en i svime. Har prøvd en ganske stor "Glade sprayboks" og det lukter godt av bær/parfyme, men det er utrolig kortvarig.

Har lite lyst til å dekorere leiligheten med wunderbaum men trenger noe effektivt, bor nært sjøen og det er ettpar jorder her og det kommer ganske ofte lukter fra begge plassene nå.

Dufte tingen bør ha disse egenskapene;

Ikke lukte for mye/sterkt

Må absolutt lukte godt/nøytralt

Bør vare og virke en god stund

Være effektiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wimla

Jeg bruker duftlamper jeg..og forskjellige duftoljer etter hva slags humør jeg er i. Syns det er det eneste som lukter, og som sprer lukten jevnt ut i huset..

Har også litt duftolje (svak lavendel) i støvsugerfilteret så lukter det godt når jeg støvsuger... :wink:

Innen duftoljer fins det jo veldig mye å velge mellom så du burde finne noe som passet deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

jeg har en sånn Glade Plug-in, sånn som sitter i kontakten vet du. Det blir god lukt i hele huset, også kan jeg velge hvor mye lukt jeg vil ha ved å vri på en bryter.

også har jeg kjøpt duftkuler til støvsugeren på elkjøp, bare heller det oppi støvsugerposen hver gang jeg bytter pose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også har jeg kjøpt duftkuler til støvsugeren på elkjøp, bare heller det oppi støvsugerposen hver gang jeg bytter pose.

Må du fylle hele innholdet av duftkuler i posen, eller holder en sånn 'pakke' fra Elkjøp til flere pose-bytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ii Eføy

Må du fylle hele innholdet av duftkuler i posen, eller holder en sånn 'pakke' fra Elkjøp til flere pose-bytter?

En sånn pakke med kuler holder til flere poseskift ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...