Gå til innhold

Er dette for mye alkohol

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ett glass vin eller en øl, fredag og lørdag. er det for mye?

Anonymkode: 2cd1c...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faren min drikker øl nesten hver dag. Personlig vil jeg ikke ha en mann som drikker i det hele tatt, men om du ellers har et avslappet forhold til alkohol så er det slett ikke så ille.

Anonymkode: 1858a...ed5

Skrevet

Er det snakk om et glass til god mat i helga, så er det ikke mye, men jeg tenker, må jeg ha alkohol hver helg? Personlig synes jeg alkohol skal være til fest, men det er bare hva jeg mener. Andre må gjøre hva de vil. Går vi en del tiår tilbake, så var det ikke vanlig å nyte alkohol annet enn ved festelige anledninger, blandt vanlige folk. Alltid vært noen som har drukket mer, det vet vi jo.

Skrevet

Et GLASS i uken? De eneste som ville ment dette er "for mye" er kristne avholdsfolk. Eneste jeg tenker er at du "sløser" mye vin med å bare ta et glass av den. Den holder seg jo ikke god mange dager etter åpning. 

Anonymkode: 4a401...b14

Skrevet

Ett glass på fredag og ett glass på lørdag er selvsagt ikke for mye. Ikke engang mye.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et GLASS i uken? De eneste som ville ment dette er "for mye" er kristne avholdsfolk. Eneste jeg tenker er at du "sløser" mye vin med å bare ta et glass av den. Den holder seg jo ikke god mange dager etter åpning. 

Anonymkode: 4a401...b14

Jo da, pappvin holder seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...