Gjest akh Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Er sååååå LEI skolen nå! SKal bli godt med en laang velfortjent ferie snart :-)
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Samme her! Ferdig med en eksamen i dag, og håper ikke det blir flere. :-)
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Har allerede sommerferie, jeg! Skal tilbake til skolen om 2 uker og hente karakterene, bare.
Kaffeavtalen Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Jeg er også ferdig. Hadde den siste eksamen på mandag, og om jeg ikke stryker så er jeg ferdig som student!
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Har allerede sommerferie' date=' jeg! Skal tilbake til skolen om 2 uker og hente karakterene, bare. [/quote'] Ååå..heldig du, Freckles! :-) Jeg kan komme opp i muntlig igjen på onsdag... :-?
Tusseline Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 Jepp! Har sommerferie om nøyaktig en uke jeg, bare en eksamen som gjenstår. God sommerferie, dere!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #7 Skrevet 10. juni 2005 Jepp! Har sommerferie om nøyaktig en uke jeg' date=' bare en eksamen som gjenstår. God sommerferie, dere! [/quote'] God sommer til deg også! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå