AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Hei! Er ei jente på 17år. vil beskrive meg selv som sjenert og rolig. vennindene mine beskriver meg som: snill,omtenksom,hyggelig og koselig. Mangen av vennindene mine sier jeg er fin,pen og nydelig. Jeg kan ikke forstå de. Var på fest i helgen. Der var nesten kun gutter og alle stirret på meg og såg på meg. Dem danset nært meg menst jeg satt i sofaen. Synst dem jeg er fin? Dem hadde ringt venninden min og lurt på hvem jeg var. Men jeg skjønner ikke selv hvordan noen kan synest jeg er fin... er jeg de? Har jo ikke noe kjærste eller noen i hverdagen på skolen som prater med meg. Det er mangen gutte på skolen som og stirrer på meg.. hva skal dette bety? tusen takk!!💕 Anonymkode: 076fa...103 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Kan hende... Kommer litt an på hvordan også- bare glodde rart eller beundrende. Velg å tro det siste, men uten bli for " innbildsk" ! Hjelper muligens for selvtilliten! Er ingen grunn til å tro at du ikke er pen allfall! Er du hyggelig i tillegg så er det et stort pluss! Tro på deg selv, jente!😉 Anonymkode: 8fcbb...36c 1
Hr. Aktiv Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Du er 17 år. Hvis de sier du er fin så er du helt sikkert det. Ei i klassen min var superfin den tiden vi gikk på skolen. Hun var såpass fin at hun fikk gå i fred. Ingen turte å ta kontakt med henne. Hun var en liga langt over alle andre. Ikke før hun var 19 fikk hun seg kjæreste selv om alle vi gutta siklet på henne. Tror faktisk de er sammen ennda. 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Du er 17 år. Hvis de sier du er fin så er du helt sikkert det. Ei i klassen min var superfin den tiden vi gikk på skolen. Hun var såpass fin at hun fikk gå i fred. Ingen turte å ta kontakt med henne. Hun var en liga langt over alle andre. Ikke før hun var 19 fikk hun seg kjæreste selv om alle vi gutta siklet på henne. Tror faktisk de er sammen ennda. Som han sier...! Bare jeg som var jenta. I ettertid turte gutta å si at ingen turte å prate med meg fordi jeg var så nydelig. Ble sjokkert når jeg fant det ut, for jeg trodde jeg var usynlig og mindre pen! Anonymkode: 6506d...0f7 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #5 Skrevet 10. februar 2020 Ja hvis de spør etter deg syns dem nok du er fin men i din alder så vær obs på at mange gutter bare vil ha sex med flest mulig, så at de syns du er fin behøver ikke bety at de vil bli kjærester. Men det har ikke noe med deg som person å gjøre, bare at sånn er pubertale gutter. Hvis du syns noen av de på skolen som ser på deg er interessant for deg så smil tilbake å si hei:) ikle ha dårlig selvbilde, det er åpenbart at gutta liker det de ser Anonymkode: 810f7...2f2 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #6 Skrevet 10. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Som han sier...! Bare jeg som var jenta. I ettertid turte gutta å si at ingen turte å prate med meg fordi jeg var så nydelig. Ble sjokkert når jeg fant det ut, for jeg trodde jeg var usynlig og mindre pen! Anonymkode: 6506d...0f7 Jepp, akkurat det samme her også. Fikk høre det mange år etterpå at de anså meg som den peneste de visste om. Ene venninna mi tok taxi til hjemplassen min en gang, og da taxisjåføren spurte hvem hun skulle til sa hun navnet mitt, og han sa «Jøss, heldigen du som skal på fest til den peneste jenta på *stedsnavn*» Ble skikkelig sur da jeg fikk høre at de syns jeg var pen, for jeg følte meg alltid utenfor og mindre pen, fordi det var så få gutter som tok kontakt, mens de flørte med andre vilt og uhemmet med de andre jentene. Fikk meg en skikkelig knekk i selvtilliten. Så nei, det er ikke alltid lett å være pen som så mange liker å tro. Anonymkode: 61856...fe6 2
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2020 #7 Skrevet 10. februar 2020 Jeg kjente ei som var nesten som deg TS... Hun var sånn #toocutetofuck" (ikke at jeg tror du er sånn altså) men hun fikk ikke kjæreste før hun var 25 år. Ingen av gutta turte og var for redd til å få avslag av henne. Hun var meget sjenert og turte egentlig ikke å snakke så mye med gutter... Det skal sies at hun var meget pertentlig og ordentlig da i forhold til alder. Når jeg ser tilbake er det vel henne jeg skulle ha satset på, i stedet for å drikke meg full å ta de som var like slutty som meg... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå