AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Er det normalt at jeg har masse energi og ler mye sammen med venner, men med en gang jeg er alene på rommet så begynner jeg å grine? Jeg er ikke særlig sosial heller, jeg er nesten hjemme hele tiden. Jeg har ikke de beste vennene, som får meg til å føle meg uverdig. Kan jeg være deprimert? Eller går jeg bare gjennom en trist fase som varer i mange måneder? (Har hatt det slik lenge nå) Anonymkode: 49895...69f
Gjest Cammomillo Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Hvorfor griner du når du er alene, hvorfor er du trist? Det viktigste er at om du finner ut hva som gjør deg deppa så kan du gjøre noe med det 💚 Ikke tenk på hva som er «normalt», du må gjøre det som kjennes riktig ut for deg. Normalboksen er oppskrytt og jæskla liten. Men det som ER normalt er å ha perioder som er litt tunge, uten at det behøver å kalles depresjon Og for mange kan det ta tid å finne de rette og gode vennene 💚
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 2 minutter siden, Cammomillo skrev: Hvorfor griner du når du er alene, hvorfor er du trist? Det viktigste er at om du finner ut hva som gjør deg deppa så kan du gjøre noe med det 💚 Ikke tenk på hva som er «normalt», du må gjøre det som kjennes riktig ut for deg. Normalboksen er oppskrytt og jæskla liten. Men det som ER normalt er å ha perioder som er litt tunge, uten at det behøver å kalles depresjon Og for mange kan det ta tid å finne de rette og gode vennene 💚 Skal prøve å begynne å tenke postitivt, men problemet er at jeg vet ikke hvorfor jeg griner på kveldene, jeg vet ikke hvorfor jeg er så lei av alt.. men skal prøve å gjøre alt som gjør meg glad Anonymkode: 49895...69f
Gjest Cammomillo Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 Det er jo lurt å gjøre ting som gjør deg glad Du burde snakke med noen som du er trygg på, og kanskje fortelle litt hvordan du har det. Det kan også hjelpe 💚 Hvis du koser deg hjemme, så må du få lov til det! Ikke noe galt i det! Noen trenger mye tid for seg selv og koser seg i eget selskap. Man må ikke fly rundt å gjøre masse hele tiden for å ha det bra. Gjør det DU liker Har du lyst til å komme deg mer ut så finn på noe nytt - begynn på et kurs av noe slag, så får du også møte nye folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå