AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Synes dere det er ekkelt eller rart hvis en lesbisk eller bifil kvinne er seksuelt tiltrukket av dere, eller blir forelsket i dere? Anonymkode: c8db2...ada
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Hadde nok tatt det som et kompliment, men sett på det som et problem (på lik linje som om det hadde vært en mann) hvis det hadde gått ut over jobben e.l. Anonymkode: 868c8...3d4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Nei, synes ikke det er ekkelt som i heslig, men ekkelt som i "huff, stakkars henne". Anonymkode: 7416e...5ca
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 Hadde tatt det som et kompliment dersom hun var en hyggelig person. Hadde mislikt det på lik linje som jeg hadde mislikt den oppmerksomheten av en mann om jeg ikke likte personen Anonymkode: cc033...064 1
Jadzia Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 Nei hvorfor skulle det være ekkelt eller noe sånt? Kunne blitt kleint på lik linje som om det er en mann jeg ikke er interessert i. Men det har ingen sammenheng med kjønn å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Skrevet 9. februar 2020 Nei, men har opplevd et par ganger at de trodde jeg kanskje var interessert selv om jeg ikke er det. Skjønner det er vanskelig for de å tolke signaler. Anonymkode: 82a3d...d23
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #7 Skrevet 9. februar 2020 Takk for svar. Jeg spør fordi jeg vurderer å fortelle det til en kvinne jeg har vært håpløst forelsket i nå i 8 år. Jeg elsker henne virkelig, vil gifte meg med henne og dele livet med henne. Hun er hetro, og jeg kan ikke få henne. Men har holdt dette hemmelig hele tiden. Hadde vært godt å bare fått sagt det, men er redd for at hun ikke vil ha kontakt med meg lenger hvis jeg forteller det. Anonymkode: c8db2...ada
Gjest Hildur70 Skrevet 9. februar 2020 #8 Skrevet 9. februar 2020 (endret) Det er ett kompliment. Ikke ekkelt. Men siden jeg er 100% hetro så er det uaktuelt. Men kunne fortsatt vært venner selvsagt Endret 9. februar 2020 av Hildur70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå