AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Hei! Jeg er en jente/dame som sliter med selvtillit. Jeg er så utrolig feit!! Og alle kan se det! Jeg er 158 cm høy (eller lav) og veier 50 kg! Jeg er så stygg, og alle vennene mine lager alltid vitser om hvor «feit» og «stygg» jeg er! De ler etterpå og sier «neida, du er ikke det!» men jeg vet jo at de egentlig mener det når de sier det på den måten! hilsen en feit fisk Anonymkode: dcc2f...737
Castor Troy Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en jente/dame som sliter med selvtillit. Jeg er så utrolig feit!! Og alle kan se det! Jeg er 158 cm høy (eller lav) og veier 50 kg! Jeg er så stygg, og alle vennene mine lager alltid vitser om hvor «feit» og «stygg» jeg er! De ler etterpå og sier «neida, du er ikke det!» men jeg vet jo at de egentlig mener det når de sier det på den måten! hilsen en feit fisk Anonymkode: dcc2f...737 Hva slags venner er dette? Du veier ikke mye akkurat. Enten er de ironiske eller så har de veldig spesielle meninger. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Har du hørt om ironi? Anonymkode: 7d1f1...c37 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en jente/dame som sliter med selvtillit. Jeg er så utrolig feit!! Og alle kan se det! Jeg er 158 cm høy (eller lav) og veier 50 kg! Jeg er så stygg, og alle vennene mine lager alltid vitser om hvor «feit» og «stygg» jeg er! De ler etterpå og sier «neida, du er ikke det!» men jeg vet jo at de egentlig mener det når de sier det på den måten! hilsen en feit fisk Anonymkode: dcc2f...737 Åja. Jeg er 158 og 73. Er ikke akkurat noen dundre. Anonymkode: 2ea21...776 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 De vennene du har, er kanskje usikre selv? Prøv å snakk med de om det Anonymkode: dcc2f...737
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Skrevet 9. februar 2020 Din bmi er 20. Så du er ikke feit. Å ingen andre heller kan synes at du er det. Det er nok bare ironi. Du ser det nok selv også at feit er du ikke. Så ta det med ro. Anonymkode: 6d4c4...707
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå