AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Jeg er gravid med mitt tredje barn og helt hundre prosent sikker på at jeg ikke skal ha flere. Jeg reagerer dårlig på diverse typer prevensjon, og vurderer sterkt å sterilisere meg i forbindelse med fødselen. Er det noen her som har gjort det og som kan fortelle litt om hvordan det foregår i praksis? Settes operasjonen i gang straks barnet er født? Er det vondt under/etter prosedyren? Hvordan var opplevelsen for deg? Anonymkode: b014f...5d6
Pia Sofia Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Jeg gjorde det ikke i forbindelse med fødsel, men det ville jeg gjort hvis jeg var deg, jeg tror muligens du ikke trenger å betale over 6000,- da, men det er jeg usikker på. Etterpå var jeg hoven på magen (det er jo du uansett etter fødsel) og litt øm, følte ikke for å trene de første to ukene. Ellers merket jeg ingenting siden de brukte narkose. Litt vondt etterpå, men ikke ille. Null stress, men aner ikke hvordan de gjør det med nye mødre ifht narkose. Babyen din trenger deg jo. Og det er vel ikke noe særlig med smertestillende i melka. Så noen andre har sikkert et bedre svar.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Steriliserte meg i forbindelse med keisersnitt. Var bedøvd så merket ikke noe før etterpå, og der hadde jeg nok gjort uansett. Måtte ikke betale noe. Anonymkode: 0bd8a...e1d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid med mitt tredje barn og helt hundre prosent sikker på at jeg ikke skal ha flere. Jeg reagerer dårlig på diverse typer prevensjon, og vurderer sterkt å sterilisere meg i forbindelse med fødselen. Er det noen her som har gjort det og som kan fortelle litt om hvordan det foregår i praksis? Settes operasjonen i gang straks barnet er født? Er det vondt under/etter prosedyren? Hvordan var opplevelsen for deg? Anonymkode: b014f...5d6 Sterilisering ved fødsel er kun når det utføres keisersnitt for da er de inne uansett. Venninne fødte vaginalt og hun måtte vente noen måneder så kroppen var klar for en ny påkjennelse. Anonymkode: ace91...f6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå