Mrs. K Skrevet 7. juni 2005 #21 Del Skrevet 7. juni 2005 Så fin du er - og flink :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 7. juni 2005 Takk for det På tide å lære, etter å ha vært her i forumet en evighet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. juni 2005 #23 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå må du lage deg dagbok og sette bildene direkte inn i den. Det har jeg og det kuult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 7. juni 2005 Trille skrev: Nå må du lage deg dagbok og sette bildene direkte inn i den. Det har jeg og det kuult! Men jeg har jo allerede dagbok. Men jeg får putte inn bildene der Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. juni 2005 #25 Del Skrevet 7. juni 2005 Har du dagbok? Linke til den i din signatur, så jeg kan finne den. I dagboken får du putte inn bilder. Se på Byggeplassen hvordan det ser ut. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. juni 2005 #26 Del Skrevet 7. juni 2005 Sakset fra Heges info: "Det er nå tillatt å bruke IMG-taggen til å vise bilder fra albumet direkte i dagbøkene. Høyreklikk på bildet, velg "Egenskaper", og kopier URL-en til bildet. Lim den inn i innlegget og sett bak. Ingen mellomrom: " Jeg synes at det enkleste er å klikke på "img", lime inn url-en og så klikke på "img*" for taggene ligger seg bestandig nederst i innlegget Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 7. juni 2005 Se, nå har jeg forandret min signatur, bare for deg Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. juni 2005 #28 Del Skrevet 7. juni 2005 Takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå