Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Hvordan får man skriften til på bli en link? Altså at det f. eks står "her" også trykker man på ordet, så linker man.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sorry...ble litt feil....bindestreken og linken skal stå inne i klammene til første url'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å lage linker skriver du følgende:

[.url=www.vg.no]Her er vg!

Du må fjerne punktumet jeg har skrevet i [.url] klamma, det har jeg lagt til slik at du kan se koden. Eventuelt kan du trykke på "siter" på innlegget mitt, så ser du koden til linken under.

Det blir seende slik ut:

Her er vg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newt: ligger den infoen lett tilgjengelig noe sted? Så kan vi bare henvise til det hvis noen spør senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leder du ungdommen ut i uføret? Trodde du hadde nok med dine lakerte gulver? :ler:
Øhø!!! Har brukt oljebasert lakk skjønner du...hvem er jeg? hvor er jeg? hvem er hva og hvorfor er hvor? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere altså. :ler: Men neimen ikke lett å forklare nei :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er inne i "skriv et svar" vinduet, så kommer en kortversjon av det jeg skrev opp om man holder musepekeren over "URL" knappen.

Ellers er jo jeg ganske lett tilgjengelig da. :wink::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg kan det være greit å sjekke ut trådene i dette rommet, ofte har mange spurt om samme sak før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man klikker på URL-feltet øverst til høyre for den hvite firkant man skriver innlegg i så vil det stå med liten skrift rett over firkanten hvordan koden skal se ut.

Når man har klikket på noen av kodefeltene øverst vil det stå en stjerne i kodefeltet som betyr at man må klikke ennå en gang på den for å få koden rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, visste ikke det jeg. :oops: Men takk uansett :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...