Gå til innhold

Ingen interesse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en mann i to måneder. Han er mye opptatt - sier han - og vi har møttes 3-4 ganger. Når jeg er med han snakker vi og blir kjent men har endt opp med at vi nesten har sex. Grunnen til at vi ikke har sex er pga han ikke vil?? 

Han er ofte sjalu om jeg er med kompisene mine og kan sende passiv sinte meldinger i disse tilfellene, selv om han vet vi har kjent hverandre siden barndommen. I tillegg tar han ingen kontakt, svarer aldri og tar sjeldent initiativ til å møtes. 

Jeg konfronterte han med dette flere ganger men ingen endring. Likevel er han livredd jeg skal være med andre. Når han først tar kontakt er det bare for å spørre om jeg kan sende nakenbilder og lignende til han. Hva er greia her? Hadde han ønsket sex med meg hadde jeg tenkt han bare ville ligge, noe som forsåvidt er greit da jeg ikke er desperat etter forhold akuratt nå. Men skjønner ikke denne av/på greia i tillegg sjalusien?

Anonymkode: 6ec38...5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du egentlig å forstå det? Det høres ikke ut som om dette prosjektet har noen framtid og da er det vel bedre å gå videre.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, NymeriaRhoynar skrev:

Trenger du egentlig å forstå det? Det høres ikke ut som om dette prosjektet har noen framtid og da er det vel bedre å gå videre.

Ja jeg ønsker å forstå hans tankegang når han liker meg skikkelig godt men ikke viser det. Er han sjenert? Er det bare noe han sier? Det irriterer meg at han blir så sjalu når ting er som dette

Skrevet

Mente når han sier han liker meg*

Skrevet

Han har sikkert dame og føler seg mindre utro av bare nakenbilder ikke fysisk sex. 

Anonymkode: 51a35...66e

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har sikkert dame og føler seg mindre utro av bare nakenbilder ikke fysisk sex. 

Anonymkode: 51a35...66e

Jeg er 100% sikker på han ikke har dame

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg ønsker å forstå hans tankegang når han liker meg skikkelig godt men ikke viser det. Er han sjenert? Er det bare noe han sier? Det irriterer meg at han blir så sjalu når ting er som dette

Hadde han likt deg skikkelig godt så hadde du ikke vært nødt til å spørre oss om det. Jeg ville ha beklaget hvis han hadde hørtes ut som en hyggelig mann.

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Hadde han likt deg skikkelig godt så hadde du ikke vært nødt til å spørre oss om det. Jeg ville ha beklaget hvis han hadde hørtes ut som en hyggelig mann.

Nei men jeg er ikke god på initiativ heller selv om jeg liker noen godt så tenkte kanskje det kunne ligge noe mer bak. Men forstår liksom ikke hva han får ut av å si at han er interessert når jeg sier jeg vil avslutte pga manglende interesse

Skrevet

Står det han sier til handling? Jeg har brent meg på det der med å tro på hva de sier men null handling...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Bente1234 skrev:

Står det han sier til handling? Jeg har brent meg på det der med å tro på hva de sier men null handling...

Nei syns ikke det, han sier han er interessert men viser det ikke

Skrevet

Han er jo ikke intressert.

Sjalusi og eiesyke er ikke det samme som interesse og kjærlighet.

Anonymkode: 5f8da...eb6

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo ikke intressert.

Sjalusi og eiesyke er ikke det samme som interesse og kjærlighet.

Anonymkode: 5f8da...eb6

Men hvordan kan han være sjalu/eiesyk uten å føle no eller vær interessert? Har vært slik selv men da er det pga jeg liker noen 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan han være sjalu/eiesyk uten å føle no eller vær interessert? Har vært slik selv men da er det pga jeg liker noen 

Mannens vei er uransakelig...dont make sense ... 😂noen ganger ... men slik sjalusi og eiesyke er mer en personlighetsgreie. En som skal ha kontroll på alle rundt seg. Skummelt. 

Skrevet
6 timer siden, Bente1234 skrev:

Mannens vei er uransakelig...dont make sense ... 😂noen ganger ... men slik sjalusi og eiesyke er mer en personlighetsgreie. En som skal ha kontroll på alle rundt seg. Skummelt. 

Ja må være noe sånt for noe interesse er det ikke. Er ikke så keen på noe forhold heller så får bare ligge med han så får han tro jeg er interessert. Han kan også si at vi eksmepel kommer til å bli sammen, syns det er helt merkelig da det er umulig for meg å utvikle følelser med så lite kontakt. 

Skrevet
19 timer siden, Bente1234 skrev:

Alltid dette, og det er så vanskelig å forstå når man er forelsket. Men de fleste får bare se hvordan de selv reagerer når de er akkurat dette! Da er jeg på! Jeg går veldig langt og er aktiv ovenfor en jeg er interessert, ja forelsket i. Setter mye til side i timeplanen for å få dette til. Når en annen ikke gjør det ovenfor deg? Da vet alle egentlig svaret. Handling knuser ord 100 av 100 ganger. Ord betyr ikke en dritt. Handling betyr alt, men fordi man så gjerne ønsker noe annet fordi man er forelsket lurer man seg selv. Jeg har gjort det for siste gang. For gammel til det tullet nå.

Anonymkode: fafa9...cef

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han kan også si at vi eksmepel kommer til å bli sammen, syns det er helt merkelig da det er umulig for meg å utvikle følelser med så lite kontakt. 

Han er ute etter sex ikke følelser. Derfor er det nok å treffe deg av og til. De som er ute etter noe seriøst kan bare ikke bygge et forhold og dype følelser med å treffe hverandre en gang i uken eller mindre. Det er helt umulig, og det ender med usikkerhet som sakte og sikkert dreper forelskelsen. Den som ikke tar initiativ til å treffes oftere er den skyldige og den som mangler interesse. Så det er egentlig bare å gå videre. Er der selv nå og selv om hun kommer tilbake er for mye ødelagt, så jeg anser det hele som slutt.

Et par mnd for å komme over det og så er det å finne seg noen som er seriøse.

Anonymkode: fafa9...cef

• Liker 1
Skrevet

Virker som om han utnytter deg og bare leker med dine følelser. Synes du egebtlig burde lete etter en mer snill mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...