AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #21 Del Skrevet 20. oktober 2020 Jeg bor på det sentrale Østlandet, og vil si at det er vinter fra november til og med februar. Min søster bord i nord-Norge og vil tro at hennes definisjon er en litt annen enn min. Der kan vinteren vare fra midten av oktober til mai liksom. Anonymkode: f04bb...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #22 Del Skrevet 23. oktober 2020 Bor i Bergen. Her jeg bor er det svært sjelden snø,kanskje 1 uke i året. Når jeg tenker vinter er det rundt 5+, pluss tidlig mørkt. Kanskje des-feb, men ikke vinter på samme måte som i Oslo og i Nord-Norge. Vårspirene kommer gjerne i jan. Anonymkode: 079e2...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #23 Del Skrevet 23. oktober 2020 Bor i Vesterålen. Vil si at vinteren starter midt i desember og varer til midten av april. Spesielt januar, februar og mars. Mars bruker ofte å være en snømåned de lux. Vår: Midt i april - midt i juni. Sommer: midt i juni til ut august. Høst: September til midten av desember Anonymkode: ac4e4...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 23. oktober 2020 #24 Del Skrevet 23. oktober 2020 Desember, januar og februar er vinter Mars, april og mai er vår Juni, juli og august er sommer September, oktober og november er høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå