Gå til innhold

Om en mann virkelig hadde vert interessert..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og man er en «drømmedame» (som han sier..), Hadde han tatt kontakt igjen (etter en felles enighet om å avslutte fwb)? 

Har et tullete håp om det.. 

Anonymkode: a66a8...114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor avsluttet dere fwb-forholdet? Og hvorfor ble det ikke noe mer hvis du er en drømmedame?

Anonymkode: 25308...123

• Liker 3
Skrevet

Fordi at jeg ikke ønsket et forhold.. og vi var på vei dit.

Skrevet

Ønsker du det nå da, eller vil du bare snakke med han som venner? 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ønsker du det nå da, eller vil du bare snakke med han som venner? 

Ja dessverre ønsker jeg det. Men toget har vel kjørt for lengst. Ts

Skrevet

Så hvis han respekterer det du sier du ønsker så kan han ikke være ordentlig interessert?

Anonymkode: c9571...c62

• Liker 11
Skrevet

Er det lenge siden da? Jeg ville tatt kontakt og sagt at hva jeg føler, siden det tross alt er du som ikke var klar for et forhold. 

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og man er en «drømmedame» (som han sier..), Hadde han tatt kontakt igjen (etter en felles enighet om å avslutte fwb)? 

Ja de fleste menn er ganske desperate og direkte hvis de er forelsket 😁

• Liker 1
Gjest commeilfaut
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det virkelig var drømmedama, og hun hadde sagt hun ikke ønsket et forhold og vi ble enige om å avslutte den dealen vi hadde, ville ikke jeg tatt kontakt igjen. Det holder med en avvisning når den er så tydelig som det der, jeg oppsøker ikke nye avslag når man allerede har fått fasiten.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dere har jo avsluttet deres forhold og jeg går ut fra at du ikke ønsker mere. Da er det jo dumt å komme i ettertid "hei du, du skjønner det at...". 

Skrevet

Ser den. Jeg tør ikke kontakte han jeg heller, med fare for avvisning. Takk for svar (eller realitetsorientering..) 🙃 Ts

Skrevet

Jeg hadde blitt sjeleglad om du kontaktet meg. Det er nå bare å forsiktig legge inn noen aksjer da, eller kanskje være ærlig. Det hadde jeg satt pris på.

Anonymkode: dfe2e...3a1

• Liker 3
Skrevet

Ta kontakt. Helt tullete om dere begge skal sitte dere og deppe fordi dere trodde den andre ville avvise.

Anonymkode: da0ea...638

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt. Helt tullete om dere begge skal sitte dere og deppe fordi dere trodde den andre ville avvise.

Anonymkode: da0ea...638

Hva har du å tape Ts??? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet det er tullete, det er derfor jeg hadde håpet å høre fra han..

Kan aldri tenke meg han fremdeles tenker på meg, det har gått over 6 mnd.  Ts 

• Liker 1
Gjest HunSomSaDetRettUt
Skrevet (endret)

Kan du ikke bare si:

Hei,

send på en melding om du har tid til en kopp kaffe en dag? (Navnet ditt)

Da ligger ballen i hans hjørne, så får du vente å se. Og, å ikke svare på kaffe er vel ikke "særlig avvisning" i min bok.

Endret av HunSomSaDetRettUt
Skrevet

Du avviste, så ballen ligger hos deg. Jeg har blitt avvist av 2 menn i mitt liv, som jeg var inderlig forelsket i. Uansett hvor mye jeg ville kontakte dem klarte jeg med all min styrke å la være, for de hadde jo avvist meg følelsesmessig, og sa de kun ville være fwb. Han ene fant jeg ut i ettertid hadde håpet på lyd fra meg, men jeg er ingen tankeleser og syns ikke han fortjente en ny sjanse når han heller aldri ga lyd fra seg til tross for at han var den som avviste. Hadde han sendt en skikkelig melding eller ringt, skulle jeg vurdert det. Om denne fyren har litt sunn stolthet lar han også være selv om han sikkert har hatt veldig lyst, jeg tror du venter forgjeves. Og som sagt er ballen hos deg, send en genuin meld så vil du uansett få en closure og slipper å tenke hva hvis. Er vinn vinn spør du meg.

Anonymkode: 8cec1...461

• Liker 2
Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg blitt sjeleglad. Har også blitt avvist av min fwb da han ikke ønsket forhold. Håper fortsatt at han etter 3 måneder tar kontakt. Jeg har hatt lyst til å kontakte ham mange ganger, men syns det er den som avviser som skal ta kontakt hvis han angrer. 

Anonymkode: 622c9...1be

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært meg hadde jeg blitt sjeleglad. Har også blitt avvist av min fwb da han ikke ønsket forhold. Håper fortsatt at han etter 3 måneder tar kontakt. Jeg har hatt lyst til å kontakte ham mange ganger, men syns det er den som avviser som skal ta kontakt hvis han angrer. 

Anonymkode: 622c9...1be

Helt enig der👍🏻

Skrevet
On 2/9/2020 at 2:44 PM, AnonymBruker said:

Noen Myers Briggs typer kanskje.....IN-xx typene never in a million years. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...