Gå til innhold

Hva kan en individuell plan inneholde?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i en periode gått på AAP,  jeg har hele tiden gått til behandlinger osv. Men så har jeg fått høre at jeg burde kreve å få en individuell plan. Så vidt jeg forstår innebærer en IP bl a hjelp til å koordinerer tjenester, og det er slikt jeg klarer selv. Kan noen med erfaring forklare? For pr nå føler jeg at en IP vil sykeliggjøre meg, ta fra meg ting jeg klarer selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan være koordinatoren selv altså! Det trenger ikke å være noen av de andre i gruppen som har denne oppgaven! Still deg selv spørsmålet om det kan være lurt for deg og tjenesteyterne dine å møtes og prate sammen, tenker du at ja, det kan være lurt, så kan det jo være en ide å få en individuell plan, hvis du tenker nei så trenger du ikke å ha det😊 jeg fikk tilbudet av psykologen min om å få dette når jeg var på AAP, de er visst pålagte å opplyse om at det er en mulighet for å få det, men jeg valgte å takke nei da jeg, som deg, følte at jeg fint klarte å ha kontakt med de forskjellige på egenhånd. 

Skrevet
7 minutter siden, Live88 skrev:

Du kan være koordinatoren selv altså! Det trenger ikke å være noen av de andre i gruppen som har denne oppgaven! Still deg selv spørsmålet om det kan være lurt for deg og tjenesteyterne dine å møtes og prate sammen, tenker du at ja, det kan være lurt, så kan det jo være en ide å få en individuell plan, hvis du tenker nei så trenger du ikke å ha det😊 jeg fikk tilbudet av psykologen min om å få dette når jeg var på AAP, de er visst pålagte å opplyse om at det er en mulighet for å få det, men jeg valgte å takke nei da jeg, som deg, følte at jeg fint klarte å ha kontakt med de forskjellige på egenhånd. 

Ikke sant, det beste er vel å gjøre det man kan selv😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...