Gå til innhold

Aldri noen som blir forelsket i meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 18 år og har alltid ønsket meg kjæreste, men jeg klarer ikke komme så godt overens med folk og ingen blir aldri forelsket i meg. Jeg har gode venner, er snill og hyggelig og er meg selv, men meg selv er en veldig rolig person og ikke akkurat den som byr mest på seg selv. Jeg er selvsikker og veldig snill, men også veldig klumsete noe som ofte kan være gøy, men jeg får aldri veldig god kjemi med noen. Er det nødvendig å være en som byr veldig på seg selv? Og hvordan får man god kjemi med folk?  

Anonymkode: aeeb2...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er bare 18 år. Slapp av, dette kommer etter hvert. 

• Liker 7
Skrevet

Det er mange mekanismer som spiller inn... fra foreldre til kultur du bor i. 

Anonymkode: 5c500...657

Gjest theTitanic
Skrevet

Om noen er forelsket i deg så sier de det sikkert ikke bort. 

Skrevet

Ja det er en fordel å være sosial og mer imøtekommende. Men slapp av, livet ditt har knapt begynt. Det kommer til å være masse menn som liker deg de neste årene! :)

Skrevet

Sier som en annen her, du er bare 18 år enda. Det vil skje etterhvert ☺️

Anonymkode: 0aee5...a1b

Skrevet

Jeg skal se bort ifra at du er 18, for om du er 18, 25 eller 60 spiller ingen rolle. Kjærlighet og forelskelse er vanskelig uansett alder. Men - plutselig så skjer det. Jeg tror det viktigste er å være trygg i seg selv og ha det bra med seg selv. Det å få en kjæreste skal være en bonus, og det å ta vare på deg selv og sette deg selv først er det viktigste. Når du er trygg i deg selv og har det bra - uten å tenke for mye på det med gutter/jenter (hva man foretrekker) - så er jeg sikker på at det bare vil skje naturlig. Forelskelse og kjærlighet er ikke noe som kan tvinges frem, og man må ha tålmodighet. 

Det finnes så utrolig mange mennesker der ute som jeg er sikker på at du finner kjemien med, men du har mest sannsynlig møtt feil type mennesker frem til nå. Plutselig bare skjer det! Ønsker deg lykke til! Jeg har troen :)

Anonymkode: 69d82...d86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...