AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Jeg har 2 katter, en som snart fyller 7 år og en som er 9 mnd gammel. De får royal canin sterilised. De er begge kastrerte hankatter. Han på 7 år kunne godt lagt på seg litt uten at det hadde gjort noe, dyrlegen syns han er litt i tynneste laget, selvom han ser svær ut pga pelsen. Han veier 4,4 kilo, høres greit ut det men han har en stor ben bygning så han er litt spe med den vekten. Men han har alltid vært sånn. Han på 9 mnd er alerede litt for overvektig og veier 4,9 kilo og er ikke ferdig vokst i skjelettet, men det kan gå over når jeg begynner å ha han ute og han får vokst ferdig i kroppen. Jeg er fornøyd med foret sånn sett, de liker det og prisen fungerer, men hadde vært bra å finne noe som var enda billigee om det finnes noe som er like bra da til samme pris. Viktigste for meg er at de får riktig for, men skader ikke å finne noe rimligere om det er typ det samme innholdet. Jeg har sett på animail at de har et for som heter Happy cat som er ganske rimlig. Det er for steriliserte. Har noen noen erfaringer? Eller tips til andre for? Har sett på hills sin og pro plan også, men i pris ligger den imellom royal og happy. Fokuserer som sagt først og fremst på hva som er best. Er royal canin best så fortsetter jeg med det. Er det ett fett bytter jeg til et billigere. Anonymkode: ef7d7...779
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Fant en annen nå som er enda rimligere igjen for steriliserte Iams heter den. Kan den være bra? Anonymkode: ef7d7...779
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Ble til at jeg bestilte Happy Cat... leste meg opp en del på nett, men fant ingen erfaringer, men står jo i innholdet at det er bra. Sikkert bra det!!?Royal canin koster jo rundt 800 kroner pr 10 kilo. Denne var 490 kroner pr 10 kilo. Litt mindre fettprosent også enn royal canin (men like mye råproteiner) som er bra for han minste, men får bare følge med på vekta til han andre. Nå begynner han jo å bli eldre, så kan hende han begynner å legge på seg snart uansett. Anonymkode: ef7d7...779
Tvist Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 Kjenner ikke til happy cat. Iams er bra, har små biter så min tannløse pus liker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå