AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Hvor lenge må jeg ha klærne og toalettsakerne exen hadde her liggende? Han var utro, dumpet meg på sms og siden har jeg ikke hørt fra han... Han bor i blokk, så er ikke bare bare å henge det på døren hans heller 🤷♀️ Er litt lei av å ha det liggende, men han svarer ikke på noen henvendelser. Er bare snakk om en liten uke med taushet, men likevell. Anonymkode: 9358b...dde
Eplen Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge må jeg ha klærne og toalettsakerne exen hadde her liggende? Han var utro, dumpet meg på sms og siden har jeg ikke hørt fra han... Han bor i blokk, så er ikke bare bare å henge det på døren hans heller 🤷♀️ Er litt lei av å ha det liggende, men han svarer ikke på noen henvendelser. Er bare snakk om en liten uke med taushet, men likevell. Anonymkode: 9358b...dde Jeg hadde bare lagt tingene hans i en eske med navnet hans på, og satt esken utenfor blokken han bor i 💁♀️ Endret 8. februar 2020 av Eplen 1
Sosionomen Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 Her ville jeg nok sendt en melding/ SMS til ham, rent konstruktivt og saklig om at han må hente sakene sine innen dato og klokkeslett, dersom det ikke blir gjort, vil sakene bli kastet. Da vil du nok se om du får svar. 🙂 Hvis ikke, hadde jeg kastet sakene. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #5 Skrevet 8. februar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge må jeg ha klærne og toalettsakerne exen hadde her liggende? Han var utro, dumpet meg på sms og siden har jeg ikke hørt fra han... Han bor i blokk, så er ikke bare bare å henge det på døren hans heller 🤷♀️ Er litt lei av å ha det liggende, men han svarer ikke på noen henvendelser. Er bare snakk om en liten uke med taushet, men likevell. Anonymkode: 9358b...dde Du sier han var utro og dumpet deg på sms, jeg ville bare ha kastet alt sammen med engang! Det samme gjorde jeg med exen min sine ting. Hvis jeg hadde vært deg ville jeg ikke ha tatt meg tid til å legge tingene hans i en boks engang og hvertfall ikke levert det til han. Ville bare ha kastet alt i en pose og fått det vekk. Anonymkode: 771f4...873 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Skrevet 9. februar 2020 Åh, det er vanskelig å være fornuftig. Får sende én siste sms i morgen. Han vet jo at det er her, og jeg har jo bedt han kontakte meg ørten ganger 🙄 Anonymkode: 9358b...dde
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #7 Skrevet 9. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, det er vanskelig å være fornuftig. Får sende én siste sms i morgen. Han vet jo at det er her, og jeg har jo bedt han kontakte meg ørten ganger 🙄 Anonymkode: 9358b...dde Hvorfor hiver du det ikke? Virker som du bruker klærne som en unnskyldning for å tvinge frem kontakt. At du egentlig ikke er ferdig med han? Du har kontaktet han ørten ganger uten svar, ikke synk lavere nå. Stryk han fra livet ditt og lat som at han ikke eksisterer! Anonymkode: 4f513...69b 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #8 Skrevet 9. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor hiver du det ikke? Virker som du bruker klærne som en unnskyldning for å tvinge frem kontakt. At du egentlig ikke er ferdig med han? Du har kontaktet han ørten ganger uten svar, ikke synk lavere nå. Stryk han fra livet ditt og lat som at han ikke eksisterer! Anonymkode: 4f513...69b Jeg skjønner hva du mener, men jeg er ikke enig. Har liksom ikke lyst til å være så kjip at jeg kaster andres eiendeler, selv om at jeg nok ville rådet en venninne til å gjøre det. Men jo, det der er over. Har sendt mld om at det går i søppla i ettermiddag 🙂 Da har jeg værtfall gjort mitt. Anonymkode: 9358b...dde 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #9 Skrevet 9. februar 2020 ..og driten ligger i poser utenfor døra 💁♀️ Anonymkode: 9358b...dde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå