AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Jeg møtte ei på tinder. Vi begge er lesbiske. Vi matcha for 3 år siden, men pga avstand og mye jobbing så har det vært vanskelig å møtes. Men vi har møtt hverandre mer i det siste, siden vi har mer penger og vi er mer voksne. Og kjemien er på topp. Hun spurte meg en del ganger om jeg kunne komme å være frivillig med hun på et arrangement, noe jeg tilslutt sa ja til. For jeg tenkte det kan knytte bånd enda nærmere. Etter vi møttes sist, så fikk jeg snapp der hun sang en sang om savn. Og det mottok jeg bare etter par dager vi møttes og opp til 3 ganger. Vi møttes sist i November. Og rundt juletider og frem til nå så har det vært stille. Jeg har prøvd å ta kontakt og spørre om å møtes igjen før vi skal jobbe sammen, men fikk ikke svar og tilslutt stoppet jeg å sende meldinger og bare holdt meg lav. Men forje uke, så fikk jeg melding og hun beklaga hun ikke hadde svart, men hun hadde jobba mye og vært opptatt med mye jobbrelaterte ting. Og hun lurte på om jeg ville sove hos hun da vi skal jobbe sammen. Jeg har aldri møtt ei som hun, jeg føler jeg kan være meg selv rundt hun og hun vet utrolig mye om meg som selv ikke mamma og pappa vet som jeg har slitt med. Og da jeg beklaget for at jeg belasta hun med mine problemer, så sa hun at jeg ikke skulle beklage og at jeg ikke plaga hun med det. Det er nesten for enkelt å snakke med hun om alt mulig. Hvordan vet man om hun er interessert i å prøve å få til noe mer enn et vennskap? Anonymkode: bcdc2...b12
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Snakk sammen. Anonymkode: 785f6...433
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Høres ut som at hun vil ha sex siden hun spør om du vil sove hos hun. Men virker ikke som hun har lyst på kjæreste Anonymkode: 610c8...e6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå