AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Blir sykt tent på tanken av å ha sex med en jente, eventuelt jente å gutt som jeg ikke kjenner. Men hvordan finner man jenter til dette? Har noen «par» som dukker opp på tinder men tørr ikke trykke liker i tilfelle jeg ikke tenner på utsendet deres. Kunne også valgt «søker jenter» på tinder men da ser alle profilen min og jeg vil være mest mulig anonym Anonymkode: f8e9a...d2c
Stoltskeiv Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Bare å prøve det. Stikk ut på byen eller noe. Oppsøk gaybarer feks
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 Akkurat nå, gladjenta96 skrev: Bare å prøve det. Stikk ut på byen eller noe. Oppsøk gaybarer feks Men da er jeg ikke anonym lengre og jeg ønsker ikke at alle jeg kjenner skal vite det Anonymkode: f8e9a...d2c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 Gå på gaysir, rene kjøttmarkedet🙈 Anonymkode: a0926...1c2
Stoltskeiv Skrevet 8. februar 2020 #5 Skrevet 8. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men da er jeg ikke anonym lengre og jeg ønsker ikke at alle jeg kjenner skal vite det Anonymkode: f8e9a...d2c Hva er det som gjør at du vil være anonym? Det er ganske normalt nå i 2020 å tiltrekke seg det samme kjønn og vil leke litt Så lenge du er fri så er det bare å leke i vei og teste ut, men gjør det i trygge omgivelser. Jeg hadde ikke turt å møte par fra tinder og i tillegg vært anonym. Og de fleste vil ikke møte anonyme for å leke fordi trygghet og ærlighet kommer først. Det å gjøre det under trygge omgivelser er kjempe viktig
Stoltskeiv Skrevet 8. februar 2020 #6 Skrevet 8. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå på gaysir, rene kjøttmarkedet🙈 Anonymkode: a0926...1c2 Anbefaler virkelig ikke gaysir. Er selv skeiv og der er det bare raringer, bruker det aldri fordi jeg får kun grisemeldinger av eldre menn over 50
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #7 Skrevet 8. februar 2020 Da anbefaler jeg nakenprat.no😊 Der kan du være anonym. De fleste menn/kvinner der har jo faktisk bilder av ansiktet så der ser du fort hvem du vil ha, både utseendemessig her og der😉 Anonymkode: 28539...926
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #8 Skrevet 8. februar 2020 Juicebox. Søk det opp på Facebook. Så det gikk et program om det her om dagen. Insider fem heter det. Du kan se det på dplay. Anonymkode: 5b4bd...d6a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #9 Skrevet 9. februar 2020 På 8.2.2020 den 21.21, gladjenta96 skrev: Anbefaler virkelig ikke gaysir. Er selv skeiv og der er det bare raringer, bruker det aldri fordi jeg får kun grisemeldinger av eldre menn over 50 Du kan jo endre instillingen. Har aldri fått en melding fra en fyr der inne, har tatt på at kun kvinner kan kontakte meg Anonymkode: 34890...d09
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #10 Skrevet 10. februar 2020 Match med paret og hvis det viser seg at du ikke liker dem sier du bare at du fikk drømmen din oppfylt ved en tilfeldighet i helga og at det ikke var for deg? Anonymkode: 2000f...356
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #11 Skrevet 10. februar 2020 På 8.2.2020 den 21.16, AnonymBruker skrev: Men da er jeg ikke anonym lengre og jeg ønsker ikke at alle jeg kjenner skal vite det Anonymkode: f8e9a...d2c Men hvorfor? Vi er i 2020, det er ingen skam å være skeiv lengre, de fleste bryr seg virkelig ikke om hvem du ligger med, og du risikerer hverken jobben eller vennene dine, med mindre du har valgt et unormalt konservativt miljø. I tillegg, møter du noen du kjenner på et skeivt utested, så er de nok ute i samme ærend. Og på tinder kan du åpne søk for begge kjønn, og skrive at du er interessert i begge kjønn, du trenger ikke spesifisere om du vil ligge eller ha forhold, det tar man etter match eventuelt. Selv er jeg bi, og ville aldri vurdert noen som har så mye skam og issues knyttet til seksualiteten sin. Det er mye mer sexy med folk som tør å stå for den de er. Jeg matcher heller aldri med de dølle anonyme parprofilene på tinder, men det er jo fordi jeg er åpen selv. Hvis du har så stort behov for å være anonym må ta risikoen på å matche med de andre anonyme, og så utveksle bilder etter match. Da er det helt fair å si at "beklager, du var ikke helt min type" Anonymkode: 0949a...cf2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå