AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Katten min er livredd agurk. Noen som vet hvorfor? Anonymkode: 7f3c2...5e8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Fordi de ligner på slanger, som spiser katter. Anonymkode: 3432b...fad 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 Min katt elsker agurk. Spiser det. Anonymkode: 581e3...198
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 De er ikke redd for agurk fordi det er agurk. Men, hvis du legger en agurk bak en katt (eller hva som helst annet) så skvetter katten for at det plutselig er noe(n) bak den som den ikke merket at kom. Den kan se ut som en slange, som jo er et farlig dyr - noe katten vet. Anonymkode: 36ea6...c39 2
Rumle Skrevet 8. februar 2020 #5 Skrevet 8. februar 2020 Jeg hadde også blitt redd om en agurk hadde sneket seg innpå meg når jeg satt og passet mine egne saker 10
Hentacruel Skrevet 8. februar 2020 #6 Skrevet 8. februar 2020 Før mennesket temmet agurken hadde villagurker katter som byttedyr. 3
Ardwinna Skrevet 8. februar 2020 #7 Skrevet 8. februar 2020 Jeg har testet ut denne teorien ved å legge en agurk bak dem mens de spiste, men ingen av de to kattene mine ble redd. De så dumt på agurken og gikk sin vei. Ingen skvetting og hopping eller tegn til panikk. Jeg har til og med prøvd med en lekeslange, med akkurat samme resultat. Kanskje fordi vi bor et sted der det ikke er slanger?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #8 Skrevet 8. februar 2020 Vi testet dette på vår katt. Agurken døde. Siden har vi vært litt bekymret for om katten skulle møte huggorm, for i motsetning til agurken kan huggormen bite tilbake. Heldigvis er det nok mus her til at katten ikke streifer så langt, og vi har aldri sett orm i skogen bakom her. Anonymkode: 2e2f5...4dd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå