GĂ„ til innhold

Klatre venninne/kompis


Diana

Anbefalte innlegg

Hei alle 😊

For noen Ă„r siden drev jeg veldig med klatring. Har bĂ„de sko og sele, men sĂ„ ble det slutt med davĂŠrende samboer og jeg har lagt klatringen pĂ„ hylla. NĂ„ vil jeg gjerne starte igjen, og lurer pĂ„ om noen vil vĂŠre med? Jeg har vĂŠrt pĂ„ Oslo klatresenter 2 ganger, og syns det er veldig kjekt. Men hadde vĂŠrt kjekkere Ă„ ha noen Ă„ klatre sammen med 😊

Jeg er 30 og bor pĂ„ Jessheim. Hyggelig med noen fra ca samme omrĂ„de og rundt samme alder 😊 men noen Ă„r til eller fra gjĂžr ingenting 😊

Endret av Diana
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hej Diana!

KlÀttrar du utomhus? Jag söker egentligen repkompis till utomhusklÀttring samt för klÀtterresor för vÄr och sommar, men det vore roligt att fÄ en ny kompis att trÀna rep med inomhus ocksÄ! :) FrÀmst för ledtrÀning, men topptau vore ocksÄ kul om det Àr vad du har gjort innan! Har du rött kort?

Jag kommer att befinna mig i Oslo och jobba en hel del i vÄr, sÄ om du inte tycker det Àr för lÄngt att Äka skulle vi kunna köra nÄgra pass dÀr!

/Malin

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 hour ago, Miss Shady said:

Det er veldig bra klatremiljĂž i Ski, med klubbkvelder,billig drop in og klubbmedlemmer som sikrer for deg...men det er kanskje litt langt unna?

https://skiklatreklubb.no

 

Kul! Det lÄter som att det vore roligt att besöka er klubb. Har bott pÄ nuvarande ort i ca ett Är och hÀr finns det mest bouldrare. Saknar repkompisar! Kommer röra mig mot OsloomrÄdet nu under vÄren sÄ dÄ kanske jag tittar in :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...