Diana Skrevet 8. februar 2020 #1 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) Hei alle đ For noen Ă„r siden drev jeg veldig med klatring. Har bĂ„de sko og sele, men sĂ„ ble det slutt med davĂŠrende samboer og jeg har lagt klatringen pĂ„ hylla. NĂ„ vil jeg gjerne starte igjen, og lurer pĂ„ om noen vil vĂŠre med? Jeg har vĂŠrt pĂ„ Oslo klatresenter 2 ganger, og syns det er veldig kjekt. Men hadde vĂŠrt kjekkere Ă„ ha noen Ă„ klatre sammen med đ Jeg er 30 og bor pĂ„ Jessheim. Hyggelig med noen fra ca samme omrĂ„de og rundt samme alder đ men noen Ă„r til eller fra gjĂžr ingenting đ Endret 8. februar 2020 av Diana Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest Mlme Skrevet 19. februar 2020 #2 Del Skrevet 19. februar 2020 Hej Diana! KlĂ€ttrar du utomhus? Jag söker egentligen repkompis till utomhusklĂ€ttring samt för klĂ€tterresor för vĂ„r och sommar, men det vore roligt att fĂ„ en ny kompis att trĂ€na rep med inomhus ocksĂ„! :) FrĂ€mst för ledtrĂ€ning, men topptau vore ocksĂ„ kul om det Ă€r vad du har gjort innan! Har du rött kort? Jag kommer att befinna mig i Oslo och jobba en hel del i vĂ„r, sĂ„ om du inte tycker det Ă€r för lĂ„ngt att Ă„ka skulle vi kunna köra nĂ„gra pass dĂ€r! /Malin Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Miss Shady Skrevet 19. februar 2020 #3 Del Skrevet 19. februar 2020 Det er veldig bra klatremiljĂž i Ski, med klubbkvelder,billig drop in og klubbmedlemmer som sikrer for deg...men det er kanskje litt langt unna? https://skiklatreklubb.no  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest Mlme Skrevet 19. februar 2020 #4 Del Skrevet 19. februar 2020 1 hour ago, Miss Shady said: Det er veldig bra klatremiljĂž i Ski, med klubbkvelder,billig drop in og klubbmedlemmer som sikrer for deg...men det er kanskje litt langt unna? https://skiklatreklubb.no  Kul! Det lĂ„ter som att det vore roligt att besöka er klubb. Har bott pĂ„ nuvarande ort i ca ett Ă„r och hĂ€r finns det mest bouldrare. Saknar repkompisar! Kommer röra mig mot OsloomrĂ„det nu under vĂ„ren sĂ„ dĂ„ kanske jag tittar in  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ