AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Del Skrevet 8. februar 2020 Tittel Anonymkode: 116d0...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 8. februar 2020 #2 Del Skrevet 8. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tittel Anonymkode: 116d0...f87 Hører på Julianne og Ulrik, Jan Thomas og Einar blir venner, og Adam og Tore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. februar 2020 #3 Del Skrevet 8. februar 2020 Her er en del gode tips Jeg høre det meste via Spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Del Skrevet 8. februar 2020 Tusen takk! Anonymkode: 116d0...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #5 Del Skrevet 8. februar 2020 Om du liker true Crime, må du sjekke ut «Crime Junkie». Den er fantastisk bra! Anonymkode: 5a79c...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGuri Skrevet 8. februar 2020 #6 Del Skrevet 8. februar 2020 Friminutt, Kan alle sjekke kalendern, Full body chills, Konspirasjonspodden og MV podcast! En ganske god blanding av forskjellige podkaster 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #7 Del Skrevet 8. februar 2020 Bruker Spotify og SoundCloud. Hører på: Lørdagsrådet, Lindmo, Tur & Tøys, Utestemme, The Dirtbag Diaries. Anonymkode: 450d4...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #8 Del Skrevet 9. februar 2020 Bruker Podcast Addict. Hører på blant annet: Armchair Expert med Dax Shepard - intervju Inside of You med Michael Rosenbaum - intervju Movie Crush - filmprat Stuff you should know - litt om alt 99% invisible - om design og diverse Invisibilia - om menneskelig atferd og div. The Allusionist - diverse relatert til språk Radiolab - går i dybden på veldig forskjellige ting Også hører jeg på noen podcaster som er ren fiksjon: Mission to Zyxx The Truth Voyage to the stars Vast horizon Anonymkode: f61fd...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. februar 2020 #9 Del Skrevet 9. februar 2020 Jeg bruker podcast-appen som følger med i iPhonen. Var bare enklest sånn. Har hørt veldig mange skryte av acast eller noe sånt Podcaster jeg hører på er MANGE. Kan jo bare ramse de opp: 80 prosent 198 land Abels tårn Broken hearts Debrief med Dag Sørås Dialogisk Drivkraft Friminutt Hamsteren min ble spist av en hund Hele historien Hos Peder Ida med hjertet i hånden Jan Thomas og Einar blir venner Karrierepodden Kommentarfelt Konspirasjonspodden Krisemøte/Krisemøter Kvinneguidens venner Lørdagsrådet Misjonen Mord og Mysterier Mordpodden P3 dokumentär P3 Dystopia Psykologilunsj Rekommandert Room 20 Rättegångspodden Rørsla Sant eller Usant Skrekkpodden Stemmer det? Sånn er du The Kåss Furuseths Topp tre True Crime podden Usagt Uløst Verdibørsen I tillegg kommer alle kortere podder som Koth vil leve, Baneheia, Med Kripos på jobb, Apropos osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå