AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #21 Skrevet 8. februar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: ? Hvorfor ta alt så seriøst? Anonymkode: 20fb1...909 FORDI IKKE ALLE VIL SE DERE HA SEX VEL Anonymkode: 7fc84...33b 13
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #22 Skrevet 8. februar 2020 Egoistisk. Tenk litt på folk rundt dere. Sex er privat, når folk får det påtvunget på seg på et sted hvor man ikke bare kan gå fra er det sikkert heftig deilig for dere, men hva med de som blir sittende sjokkert å få med seg dette? Det kan være folk som er utsatt for overgrep og mye annet. Tenk dere litt om Anonymkode: 954ab...edd 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #23 Skrevet 8. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: FORDI IKKE ALLE VIL SE DERE HA SEX VEL Anonymkode: 7fc84...33b amen! Anonymkode: f3af8...9bd 1
DominantHr Skrevet 8. februar 2020 #24 Skrevet 8. februar 2020 Det er bedre med ett tak i hullet enn ti hull på taket.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #25 Skrevet 8. februar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: FORDI IKKE ALLE VIL SE DERE HA SEX VEL Anonymkode: 7fc84...33b Jeg snakket om svaret mitt: Hvorfor ta det så seriøst. Anonymkode: 20fb1...909
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #26 Skrevet 8. februar 2020 Det er utrolig lite interessant å se og høre andre ha sex. Folk som tenner på at andre er vitne til det må være jævlig innbilske. Det er totalt uinteressant for andre, og noe man helst ikke vil være vitne til. Samme med klining. Kvalmt når det står et par like ved deg som holder på å spise opp hverandre og tørrjokker på hverandre. Æsj! Anonymkode: 06c9a...24a 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #27 Skrevet 8. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er utrolig lite interessant å se og høre andre ha sex. Folk som tenner på at andre er vitne til det må være jævlig innbilske. Det er totalt uinteressant for andre, og noe man helst ikke vil være vitne til. Samme med klining. Kvalmt når det står et par like ved deg som holder på å spise opp hverandre og tørrjokker på hverandre. Æsj! Anonymkode: 06c9a...24a Ok, sex er kanskje litt mer privat og noe man ikke trenger å trykke i ansiktet på folk. Men man må få lov å kysse og kline offentlig uten at andre mennesker blir kvalme. Ikke rart barna får trøbbel med seksualiteten sin om de voksne står å æsjer og uffer seg. Anonymkode: 4df62...b2d 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #28 Skrevet 8. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha litt respekt for andre mennesker og drit i å gjøre slikt offentlig! Anonymkode: f3af8...9bd Enig, jeg hadde anmeldt dette med en gang! Anonymkode: 6c046...bba 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #30 Skrevet 8. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er utrolig lite interessant å se og høre andre ha sex. Folk som tenner på at andre er vitne til det må være jævlig innbilske. Det er totalt uinteressant for andre, og noe man helst ikke vil være vitne til. Samme med klining. Kvalmt når det står et par like ved deg som holder på å spise opp hverandre og tørrjokker på hverandre. Æsj! Anonymkode: 06c9a...24a Så enig! Jeg tok flyet til London sammen med en venninne og vi fikk ikke plass ved siden av hverandre. Jeg var så heldig å få sitte ved siden av et forelsket par som smattekysset hele flyturen "mmmm mmm smask smask" sa det hele veien. Jeg holdt på å bli sprø. Anonymkode: 5d7d6...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #31 Skrevet 8. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så enig! Jeg tok flyet til London sammen med en venninne og vi fikk ikke plass ved siden av hverandre. Jeg var så heldig å få sitte ved siden av et forelsket par som smattekysset hele flyturen "mmmm mmm smask smask" sa det hele veien. Jeg holdt på å bli sprø. Anonymkode: 5d7d6...c2a Uffameg så fælt Assa Anonymkode: 4d9d4...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #32 Skrevet 9. februar 2020 På 8.2.2020 den 19.01, AnonymBruker skrev: Ok, sex er kanskje litt mer privat og noe man ikke trenger å trykke i ansiktet på folk. Men man må få lov å kysse og kline offentlig uten at andre mennesker blir kvalme. Ikke rart barna får trøbbel med seksualiteten sin om de voksne står å æsjer og uffer seg. Anonymkode: 4df62...b2d Et kyss er greit, men hva er vitsen med å stå eller sitte å nikline med andre rundt seg. Æsj jeg blir kvalm av det. Anonymkode: 06c9a...24a 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #33 Skrevet 9. februar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Så enig! Jeg tok flyet til London sammen med en venninne og vi fikk ikke plass ved siden av hverandre. Jeg var så heldig å få sitte ved siden av et forelsket par som smattekysset hele flyturen "mmmm mmm smask smask" sa det hele veien. Jeg holdt på å bli sprø. Anonymkode: 5d7d6...c2a Æsj. Jeg så en gang et par som satt på en benk ute å niklinte og tafset på hverandre. Han drev å sleika henne i trynet og hun satt med hånda nedi buksa hans. Det var selvfølgelig en diger kul i den buksa. Jeg ble så kvalm at jeg bare måtte gå. 🤢 Anonymkode: 06c9a...24a
Master1 Skrevet 9. februar 2020 #34 Skrevet 9. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Æsj. Jeg så en gang et par som satt på en benk ute å niklinte og tafset på hverandre. Han drev å sleika henne i trynet og hun satt med hånda nedi buksa hans. Det var selvfølgelig en diger kul i den buksa. Jeg ble så kvalm at jeg bare måtte gå. 🤢 Anonymkode: 06c9a...24a Men, Du hadde egentlig tenkt å stå der lenge ...... Eller? 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #35 Skrevet 9. februar 2020 Akkurat nå, Master1 skrev: Men, Du hadde egentlig tenkt å stå der lenge ...... Eller? Jeg sto egentlig å ventet på bussen, de satt på en benk i parken rett ved bussholdeplassen. Men jeg gikk til slutt. Anonymkode: 06c9a...24a 1
Master1 Skrevet 9. februar 2020 #36 Skrevet 9. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sto egentlig å ventet på bussen, de satt på en benk i parken rett ved bussholdeplassen. Men jeg gikk til slutt. Anonymkode: 06c9a...24a Helt hjem ?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #37 Skrevet 9. februar 2020 Jeg hadde huket tak i konduktøren. Hen hadde nok sørget for å få dere ut av toget. Anonymkode: 3e0b7...c64
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #38 Skrevet 9. februar 2020 2 minutter siden, Master1 skrev: Helt hjem ? Ja Anonymkode: 06c9a...24a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #39 Skrevet 9. februar 2020 På 8.2.2020 den 11.43, AnonymBruker skrev: Eller bare dra til fastlegen.😉 Anonymkode: 20fb1...909 Bli fingret av fastlegen? Anonymkode: f848f...549
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #40 Skrevet 9. februar 2020 På 8.2.2020 den 15.39, AnonymBruker skrev: Det er utrolig lite interessant å se og høre andre ha sex. Folk som tenner på at andre er vitne til det må være jævlig innbilske. Det er totalt uinteressant for andre, og noe man helst ikke vil være vitne til. Samme med klining. Kvalmt når det står et par like ved deg som holder på å spise opp hverandre og tørrjokker på hverandre. Æsj! Anonymkode: 06c9a...24a Æsj, er enig. Syntes det er kvalmt å se andres orgasme. Er det en jeg vil se få orgasme, må det være kjæresten min. Iallefall ikke et par! Anonymkode: f848f...549
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå