Gå til innhold

Innendørs vaskehall til bil i trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet av en plass man kan vaske bilen selv inn- og utvendig til grei pris? Må være oppvarmet og ha varmt vann med mulighet for å plugge i støvsuger. Har med vaskemidler og slikt selv.

Bruker dette å være dyrt? 

Anonymkode: dff5b...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like ved, her jeg bor, har bensinsatsjonen kun selvvask. Det er ikke behov for egne vaskemidler, det er mulighet for å ha på skum som koster 20,-. Høytrykkspyling etterpå koster minimum 10,-. Totalt 50-60,- for hele jobben. Får ikke tappet noe vann for å kunne ha i bøtte, om man ikke får det inne på stasjonen da. 

Anonymkode: 8871c...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta med meg vann :) er det inne og oppvarmet? Er for lat til å stå ute i snøen og støvsuge og skrubbe matter - prøver å unngå å la bilen stå på tomgang hjemme. 

Kan gjerne koste opp til 300kr så lenge jeg kan ta meg god tid og slipper å fryse.

Anonymkode: dff5b...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Bilbyen er det vaskehall. 

Vet ikke om den finnes lenger den på Sorgenfri. (tenker ikke på den bak Snap Drive nei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dive In på Tiller ved XXL. Vet ikke hva det koster, men der er det både innvendig og utvendig selvvask, støvsuging osv inne i hall.

Anonymkode: ab9b0...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/8/2020 at 2:14 PM, AnonymBruker said:

Dive In på Tiller ved XXL. Vet ikke hva det koster, men der er det både innvendig og utvendig selvvask, støvsuging osv inne i hall.

Anonymkode: ab9b0...7bd

Takk :) ble denne, kjempefint der og hyggelige folk. 

Anonymkode: dff5b...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...