AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Del Skrevet 8. februar 2020 Noen som vet av en plass man kan vaske bilen selv inn- og utvendig til grei pris? Må være oppvarmet og ha varmt vann med mulighet for å plugge i støvsuger. Har med vaskemidler og slikt selv. Bruker dette å være dyrt? Anonymkode: dff5b...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Del Skrevet 8. februar 2020 Like ved, her jeg bor, har bensinsatsjonen kun selvvask. Det er ikke behov for egne vaskemidler, det er mulighet for å ha på skum som koster 20,-. Høytrykkspyling etterpå koster minimum 10,-. Totalt 50-60,- for hele jobben. Får ikke tappet noe vann for å kunne ha i bøtte, om man ikke får det inne på stasjonen da. Anonymkode: 8871c...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Del Skrevet 8. februar 2020 Kan ta med meg vann er det inne og oppvarmet? Er for lat til å stå ute i snøen og støvsuge og skrubbe matter - prøver å unngå å la bilen stå på tomgang hjemme. Kan gjerne koste opp til 300kr så lenge jeg kan ta meg god tid og slipper å fryse. Anonymkode: dff5b...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Del Skrevet 8. februar 2020 Hva i all verden... Anonymkode: f0cba...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 8. februar 2020 #5 Del Skrevet 8. februar 2020 På Bilbyen er det vaskehall. Vet ikke om den finnes lenger den på Sorgenfri. (tenker ikke på den bak Snap Drive nei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #6 Del Skrevet 8. februar 2020 Dive In på Tiller ved XXL. Vet ikke hva det koster, men der er det både innvendig og utvendig selvvask, støvsuging osv inne i hall. Anonymkode: ab9b0...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #7 Del Skrevet 10. februar 2020 On 2/8/2020 at 2:14 PM, AnonymBruker said: Dive In på Tiller ved XXL. Vet ikke hva det koster, men der er det både innvendig og utvendig selvvask, støvsuging osv inne i hall. Anonymkode: ab9b0...7bd Takk ble denne, kjempefint der og hyggelige folk. Anonymkode: dff5b...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå