AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Jeg fullammer og min baby på 5 uker bæsjer hele tiden!!! Hvorfor? Hva betyr det???? Gal av sår rumpe og å skifte bleier dagen lang Anonymkode: 6046b...dba
Anjatapinjata Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 Pleier å stabilisere seg. Var sånn her i perioder også. Tarmsystemet er ikke ferdig utviklet.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 Du må reklamere, garantien gjelder enda. Anonymkode: 481ed...76d 7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 Så lenge avføringen er normal (gul) så har det ingenting å si. På noen barn.bytter man 7-8 bæsjebleier på en dag, mens andre barn ha flere dager mellom hver bæsjebleie. Jeg har hatt begge typene. Anonymkode: 524b9...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 Jeg husker førstemann hadde i snitt 5-7 bæsjebleier om dagen de første ni månedene. Heldigvis roet det seg etter en stund. Med barn nummer to hadde vi flere runder med forstoppelser, og jeg ønsket for alt i verden at han hadde sju bæsjebleier om dagen...😳 Anonymkode: 50cc9...2b3 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 Vanlig.. gikk 10-12 bæsjebleier om dagen her brått. Hadde overproduksjon av melk en periode og da ble det ganske eksplosivt Anonymkode: ba90c...70e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 Tenk på antallet i hele landet, hele Europa, verden! Anonymkode: 43951...62a
Forbanna Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tenk på antallet i hele landet, hele Europa, verden! Anonymkode: 43951...62a Ja det er helt jævlig. Bruk tøybleier eller avstå. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #9 Skrevet 7. februar 2020 1 hour ago, Forbanna said: Ja det er helt jævlig. Bruk tøybleier eller avstå. Veldig enig. Anonymkode: 43951...62a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #10 Skrevet 8. februar 2020 Begge mine har bæsja veldig mange ganger om dagen de første ukene. Rundt 6 uker ga det seg. Anonymkode: 344d8...cee
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #11 Skrevet 8. februar 2020 Min også hadde helt ekstremt. Ikke bruk våtservietter!! Det et altfor sterkt for babystumpen Anonymkode: 7a19a...df6 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #12 Skrevet 8. februar 2020 Min var også slik. 3-10 bæsjebleier om dagen første halvåret 😂 stabiliserte seg litt da vi begynte med fast føde. mine tips er å skylle stumpen i vasken de gangene man er hjemme, og klappe tørt med en myk klut. Smurte med weleda stellekrem hver kveld. Ta med hjemmelagde «våtservietter» laget med en dusj babyolje og myke bambuskluter i en tett boks på tur! Også gi baby så mye luft på stumpen som mulig. Min lå på håndkle hver morgen mens jeg dusjet, bæsjet hun på det gikk det bare rett i vaskemaskinen. Morsmelkbæsj trenger ikke å skylles ut før det går i vaskemaskin, bare kjør et ekstra skylleprogram før vasken. brukte både tøybleier og vanlige bleier, merket ikke noe forskjell på sårhet:) Anonymkode: 46000...214
mammahjarte Skrevet 8. februar 2020 #13 Skrevet 8. februar 2020 Heilt vanlig. Vi hadde åtte til ti gule bomber. Nakkebæsj var ikkje uvanlig.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #14 Skrevet 8. februar 2020 Er det bra at baby bæsjer mye? Ser for meg at det er et tegn på at tarmen fungerer og at baby er flink til å få ut luft og annet innhold, men kanskje dette bare er trøstetanker når jeg skifter min 10. bleie for dagen Anonymkode: 6046b...dba
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #15 Skrevet 9. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Min var også slik. 3-10 bæsjebleier om dagen første halvåret 😂 stabiliserte seg litt da vi begynte med fast føde. mine tips er å skylle stumpen i vasken de gangene man er hjemme, og klappe tørt med en myk klut. Smurte med weleda stellekrem hver kveld. Ta med hjemmelagde «våtservietter» laget med en dusj babyolje og myke bambuskluter i en tett boks på tur! Også gi baby så mye luft på stumpen som mulig. Min lå på håndkle hver morgen mens jeg dusjet, bæsjet hun på det gikk det bare rett i vaskemaskinen. Morsmelkbæsj trenger ikke å skylles ut før det går i vaskemaskin, bare kjør et ekstra skylleprogram før vasken. brukte både tøybleier og vanlige bleier, merket ikke noe forskjell på sårhet:) Anonymkode: 46000...214 Nåja... greit å skylle uansett Anonymkode: c41e9...13c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå