Gå til innhold

Jeg skal ned 10-15 kilo


Gjest Areca

Anbefalte innlegg

Ikke den mest spennende overskriften, men den er i alle fall relevant..

Jeg er ei 23 år gammel jente som etter to graviditeter veier 15 kilo mer enn før jeg ble gravid for første gang. Jeg kan være kjempe flink med kosthold og trening, men dessverre går jeg gang på gang på en smell, og går opp alt jeg har jobbet for å gå ned. Så derfor bestemte jeg meg for å opprette denne dagboken.

Dette blir hovedsakelig for min egen del. Jeg tenker å komme med en oppdatering hver mandag hvor jeg skriver hvordan uken har vært med kosthold og trening, og vekten min. Jeg synes i alle fall at det er mye lettere å holde seg unna snop og drittmat når andre faktisk har muligheten til å se hva jeg veier uke for uke - for jeg vil jo selvsagt at andre eventuelt skal se at jeg klarer det, og ikke feiler!

 

 

Høyde: 166cm | Startvekt: 75kg

10.02: 74,4

Endret av Areca
Oppdatert vekt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, dette sier jo litt...!

Nå har mannen min lastet ned den samme appen, og da kan jeg i alle fall ikke være noe dårligere!🙊

5D3D46CF-9ED2-4C66-9EDB-81E3587E4ADE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei

Jeg raser ned som bare f .. nå. Teller ikke kalorier og spise typ 70 sunt 30% junk.

jeg gikk fra å små spise litt hver 3 time fr-a jeg står opp kl 07.00 til 21.00 på kvelden..

nå har spisevindu fra 11.00-19.00 og jeg raser ned i vekt😁 sjekk ut periodiskfaste og drikk mye vann!! Man kan fint ha 1-2 normale dager i uken hvor man spiser når man vill, forskning visste at det hadde ingen negativ effekt for uka😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Forumhei skrev:

Jeg raser ned som bare f .. nå. Teller ikke kalorier og spise typ 70 sunt 30% junk.

jeg gikk fra å små spise litt hver 3 time fr-a jeg står opp kl 07.00 til 21.00 på kvelden..

nå har spisevindu fra 11.00-19.00 og jeg raser ned i vekt😁 sjekk ut periodiskfaste og drikk mye vann!! Man kan fint ha 1-2 normale dager i uken hvor man spiser når man vill, forskning visste at det hadde ingen negativ effekt for uka😊

Wow, takk for tipset! Har lest litt om det nå, og det skal jeg absolutt prøve! Virker som en enkel og i tillegg sunn måte å gå ned i vekt på😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterte HI, men glemte å skrive her da - ikke noen god start..
 

Vekten viste i alle fall 74,4 kg, så har med andre ord gått ned 600 gram siden start, og DET er i det minste en god start😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 11.2.2020 den 21.45, Areca skrev:

Oppdaterte HI, men glemte å skrive her da - ikke noen god start..
 

Vekten viste i alle fall 74,4 kg, så har med andre ord gått ned 600 gram siden start, og DET er i det minste en god start😊

Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykdom i hus av og på siden tirsdag forrige uke som har resultert i så lite som ingen gåturer, pluss bursdager med litt kaker og sånn (🙄) så vekten har gått litt feil vei. 75kg.

Nå er alle friske her, ingen bursdager i nærmeste fremtid (ikke et problem for så vidt, jeg må bare lære meg å droppe kakestykke nr. 2) og det ser ut til at det er meldt bra vær fremover så jeg kan gå litt. Så ja, har gått litt feil vei nå, men krysser fingrene for at det går bedre fremover.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Areca skrev:

Sykdom i hus av og på siden tirsdag forrige uke som har resultert i så lite som ingen gåturer, pluss bursdager med litt kaker og sånn (🙄) så vekten har gått litt feil vei. 75kg.

Nå er alle friske her, ingen bursdager i nærmeste fremtid (ikke et problem for så vidt, jeg må bare lære meg å droppe kakestykke nr. 2) og det ser ut til at det er meldt bra vær fremover så jeg kan gå litt. Så ja, har gått litt feil vei nå, men krysser fingrene for at det går bedre fremover.. 

Skjønner, er ikke lett når sånt plutselig oppstår! Håper du når målene dine, små ting i hverdagen kan utgjøre stor forskjell, tenker jeg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...