AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Kvinner, hva forventer dere av oss på tinder? Det skjer så ofte at kvinnene jeg chatter med bare svarer på mine spørsmål, men ikke noe mer. De fortsetter å svare i ganske lang tid på mine spørsmål, men bidrar ikke til samtalen på noen som helst måte utenom å svare på akkurat det jeg spør om. Hvorfor skal jeg gidde? Forventer dere at vi skal jage dere bare ut ifra noen glansbilder av deg selv på ditt beste? Anonymkode: 9b5bf...a40 2
GrønnNellik68 Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 De er uinteressert tror jeg og litt tilbake holden. Noen ganger trenger de kanskje litt tid til å finne ut om de liker deg eller ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 Så da forventer de at jeg skal være interessert uten at de gjør noen som helst innsats for å få meg til å line dem? Anonymkode: 9b5bf...a40 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 Det er kjipt, men alle damene nedrennes av tilbud og trenger ikke legge ned en innsats. Om du ikke gjør det tar de bare en fra lista som er villig til å strekke seg lenger. Anbefaler å ta en pause om det føles for urettferdig, det er absolutt ingenting du kan gjøre Anonymkode: 2d5d2...ae3 10
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 Du sier «en som er villig til å strekke seg lenger» jeg kaller det « desperat nok til å krype lenger». Anonymkode: 9b5bf...a40 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 Det er fordi kvinner får tusenvis av meldinger og det er slitsomt å svare på alle.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 Det er vel kvinner sitt problem og ikke mitt. Hvis de har for mange som sender meldinger så kanskje de sveiper for mye. Anonymkode: 9b5bf...a40
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #9 Skrevet 7. februar 2020 Noen damer er jo ikke intressante heller. De har lite å komme med. Eller så er de egentlig ikke veldig intressert. Og jatter med. Verste er vel en kombo av de to 😛 Anonymkode: 3bc9c...f93 5
OCB Skrevet 7. februar 2020 #10 Skrevet 7. februar 2020 49 minutter siden, Bente1234 skrev: De er uinteressert tror jeg og litt tilbake holden. Noen ganger trenger de kanskje litt tid til å finne ut om de liker deg eller ikke. Sant det du skriver. Ikke enkelt å lese personer gjennom meldinger. M44
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #11 Skrevet 7. februar 2020 Jeg hadde samme erfaring, og prøvde Sukker isteden. De jeg har vært på date med derifra tok kontakt med meg først, og hadde dermed en interesse i utgangspunktet. Det ble det gode samtaler av. Å prøve å snakke til kvinner på Tinder var fullstendig nytteløst etter det jeg erfarte, og jeg sletta appen. Anonymkode: d5f78...5b7 4
Hr. Aktiv Skrevet 7. februar 2020 #12 Skrevet 7. februar 2020 Disse bertene sitter nå side om side og chatter med hverandre istedet for å snakke. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #13 Skrevet 7. februar 2020 Å chatte på tinder er det minst lite givende og interessante jeg har vært borti. Anonymkode: ad5f1...96f
Anim92 Skrevet 7. februar 2020 #14 Skrevet 7. februar 2020 Tja, opplevde det samme med gutter. Folk må seriøst slutte å legge skyld på kjønn, det handler om personligheter 😅 10
Okapi Skrevet 7. februar 2020 #15 Skrevet 7. februar 2020 Det jo ikke så lett å si. Kanskje de ikke er så interesserte i deg, kanskje de snakker med fem andre samtidig, kanskje de er opptatt med noe ikkesjekkerelatert. Enkelte er også bare dårlige på å kommunisere via tekst. Du kan jo foreslå å møte dem? 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #16 Skrevet 7. februar 2020 Du snakker vel ikke om noe spennende og givende da Anonymkode: ce3b6...f53 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #17 Skrevet 7. februar 2020 Synes det gjelder like mye menn...! For å være sikker på å få en lang avhandling av en mann på tinder må man snakke sex, og fy flate det er kjedelig å prate om i lengden. Anonymkode: 193d3...9b0 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #18 Skrevet 7. februar 2020 De er nok bare ikke interessert. Anonymkode: fedf9...25b 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #19 Skrevet 7. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner, hva forventer dere av oss på tinder? Det skjer så ofte at kvinnene jeg chatter med bare svarer på mine spørsmål, men ikke noe mer. De fortsetter å svare i ganske lang tid på mine spørsmål, men bidrar ikke til samtalen på noen som helst måte utenom å svare på akkurat det jeg spør om. Hvorfor skal jeg gidde? Forventer dere at vi skal jage dere bare ut ifra noen glansbilder av deg selv på ditt beste? Anonymkode: 9b5bf...a40 Menn er ikke noe bedre selv, etter date nr 2, så er det som om dere bare tenker at nå har dere «fått» dama, og hele den flotte kjemien og samtalen ender med å dø da alle signaler (ingen meldinger lengre) tyder på at det ikke lengre er noen interesse... Menn er ikke noe bedre 😐 Anonymkode: 5d1fa...b1b 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #20 Skrevet 8. februar 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Menn er ikke noe bedre selv, etter date nr 2, så er det som om dere bare tenker at nå har dere «fått» dama, og hele den flotte kjemien og samtalen ender med å dø da alle signaler (ingen meldinger lengre) tyder på at det ikke lengre er noen interesse... Menn er ikke noe bedre 😐 Anonymkode: 5d1fa...b1b Etter date nummer 2 er jo en helt annen sak. Da har dere møttes og funnet ut om det er noe eller ikke. Jeg snakker før man har møtt hverandre. Anonymkode: 9b5bf...a40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå