Gå til innhold

Dama hadde flate hengepupper.

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

All forskning viser til at menn tenner mere seksuelt på det visuelle. Er derfor menn kan runke til to stk pupper, rumpe, mus osv, mens kvinner trengere noe mere.

Anonymkode: b1251...d32

Ehm om han var visuell hadde han likt brystene hennes...

Anonymkode: 017b0...293

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ehm om han var visuell hadde han likt brystene hennes...

Anonymkode: 017b0...293

Ikke hvis han ikke syns de er fine. Det som er rart er at en person kan synes de er turn off, mens andre ikke bryr seg. Smaken er som baken, og man kan ikke gjøre så mye med hva man tenner på og ikke bortsett fra å slutte å se på perfekte jenter på instagram osv.

Anonymkode: b1251...d32

Skrevet
On 2/7/2020 at 8:26 PM, AnonymBruker said:

hehe...forståelsen var ikke like stor her, som når kvinner har funnet seg en med for liten penis ;) 

Anonymkode: 32717...d2b

Eller "hengetaske"....

Anonymkode: 6da05...d66

Skrevet
On 2/9/2020 at 9:23 PM, AnonymBruker said:

Ja og det er trist. Menn kan like godt pule på en plastikkpose nå om dagen. De kvinnene de liker skal jo være så fake som mulig.

Jeg har gitt opp menn, de er for kravstore å ha med å gjøre.

Anonymkode: 4195f...ab6

Jeg også...gidder ikke mer. Tror ikke det finnes menn som ikke puler anal, forlanger barbert mus, silikonpupper og Kardashianræv lengre.......

Anonymkode: 6da05...d66

Skrevet

For en idiotisk diskusjon. Jeg har ingen aversjon mot hengepupper. Det TS snakker om er det spesielle som rammer få. "Flate" hengepupper ( les tomme). Det kan komme i ung alder.

Så alle der damer med normalt heng bør ikke føle seg berørt.

Generelt synes jeg det er helt innafor å velge en partner bla på bakgrunn av det fysiske. Det gjør jo de fleste!

Skrevet
På 8.2.2020 den 13.18, AnonymBruker skrev:

Ok folkens, bare et lite tankeeksperiment! Bytt om på kjønnene og gjør om de slappe hengepuppene til liten og tynn penis🤪

Anonymkode: fcfb0...6bf

Har hatt sex med en som hadde mikropenis. Det var litt vanskelig i begynnelsen, men gikk seg til. 

Problemet hans var ikke kuken, men at han oppførte seg svært dårlig. 

Anonymkode: a1b87...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...