Gå til innhold

Dama hadde flate hengepupper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har data ei dame i noen uker nå, og i går skulle vi ha sex for første gang. I det hun kledde av seg hadde hun de flate hengepuppene. Vet hun var feit i tidlig tenårene, men hun er heldigvis slank og stram i kroppen nå. Men mistet tenningen med en gang jeg tok av henne bhen. Brystvortene pekte nedover liksom! Kan man få dekt operasjon på sånt eller? Vet ikke om jeg kan leve med dette for å si det sånn 

Anonymkode: 54d6b...271

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow... 

Anonymkode: f2dfa...20a

• Liker 46
Skrevet

Den operasjonen må du nok betale selv gitt!

Anonymkode: 0dda9...8f7

• Liker 13
Skrevet (endret)

Håper så inderlig at dette er troll. Om ikke så er du helt ufyselig og stakkars dama fortjener mye bedre!

Endret av sstinemor
  • Liker 43
Gjest rabrabara
Skrevet (endret)

Gå videre, du fortjener bedre 🙄

Må kanskje legge til: ironi

Endret av rabrabara
Skrevet

«Jeg liker deg. Det er ikke sikkert vi har en fremtid sammen, men for sikkerhets skyld tenkte jeg at du burde operere inn silikon i brystene. Jeg regner med det offentlig er enige i at mine seksuelle behov er et objektivt kriterium for å få dekket operasjonen. Takk for at du forstår.»

Sånn, her har du manus.

Anonymkode: 60833...1e8

• Liker 44
Skrevet

Gå videre, HUN fortjener bedre.

Anonymkode: 9ee3b...1ea

• Liker 12
Skrevet

Wow. Ser nok veldig ut som om du er en type som leter etter et objekt som du kan skryte av på grunn av utseende, enn å faktisk finne den spesielle personen du kan leve og skape en familie med. 

En kjæreste burde være en person du kan ha det gøy med, en som får deg til å smile og ha det gøy! Det burde være en person som forstår deg og som respekterer dine grenser og deg som person. En kjæreste burde være en du kunne elsket om du var blind. Disse kriteriene stemmer for deg også. Du er 50% av et forhold. Hvis du dumper dama på grunn av at hun har hengepupper, etter å ha jobbet utrolig hardt med å få en god helse, så er ikke du verdt hennes tid! Da er hun verdt noen andre som ville elsket henne både med og uten hengepupper.

Anonymkode: 713b6...d24

• Liker 9
Skrevet
11 minutter siden, sstinemor skrev:

Håper så inderlig at dette er troll. Om ikke så er du helt ufyselig og stakkars dama fortjener mye bedre!

hehe...forståelsen var ikke like stor her, som når kvinner har funnet seg en med for liten penis ;) 

Anonymkode: 32717...d2b

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror du trygt kan gå videre. Ikke tenk på henne, hun finner nok noen, det er nok av menn som er mer opptatt av andre attributter enn bryst.

Anonymkode: b8c6a...501

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har data ei dame i noen uker nå, og i går skulle vi ha sex for første gang. I det hun kledde av seg hadde hun de flate hengepuppene. Vet hun var feit i tidlig tenårene, men hun er heldigvis slank og stram i kroppen nå. Men mistet tenningen med en gang jeg tok av henne bhen. Brystvortene pekte nedover liksom! Kan man få dekt operasjon på sånt eller? Vet ikke om jeg kan leve med dette for å si det sånn 

Hadde dere sex da?

Skrevet

Tja hva skal man si? Blir litt stille innimellom.

Trodde hun hadde store problemer jeg lik tung psykiatri eller andre stygge ting, men så var det bare noen pupper som ikke er fyllt med silikon. Snakk om storm i vannglass.

Gå videre du. Ikke bruk mere tid på henne. Hun fortjener noen bedre.

• Liker 11
Skrevet

Nei. Det er fordi damer er sånn. Kanskje du heller skal bytte fil siden du ikke tenner på kvinnekroppen

Anonymkode: 5fcec...7ad

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dagens hold in/push up verden, så er det fort å gå på en slik smell. Kjipt for alle parter, men slik er det.. 

• Liker 2
Skrevet

Omg 😂

Anonymkode: c7a9c...5d3

Skrevet

Ok folkens, bare et lite tankeeksperiment! Bytt om på kjønnene og gjør om de slappe hengepuppene til liten og tynn penis🤪

Anonymkode: fcfb0...6bf

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok folkens, bare et lite tankeeksperiment! Bytt om på kjønnene og gjør om de slappe hengepuppene til liten og tynn penis🤪

Anonymkode: fcfb0...6bf

Nå bryr ikke jeg meg om en liten tynn penis. Men det er egentlig ikke sammenlignbart. For han skal ikke knulle puppene hennes. Det er ikke de som skal gi han nytelse. 

Nå er hengepupper veldig vanlig, siden vi har tyngdekraft her på jorda. 

Anonymkode: 90b03...4f1

• Liker 12
Skrevet

Du kan jo ikke noe for at du mister tenningen på hvordan puppene hennes ser ut.. men å lage en tråd på et forum er unødvendig. Det kan være mange damer med tilsvarende bryst som da føler seg utrolig shit av å lese hva du skriver.. 

men håper du er klar over at de færreste damene har faste og ungdommelige pupper ut livet. Vektforandring, sykdom, svangerskap.. for din egen del ville jeg ha jobbet med tankegangen.

evig takknemlig for at jeg har en oppegående og støttende kjæreste som hyller de forandringene jeg fikk i svangerskapet. 

Anonymkode: aaf18...c64

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...