AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Hva er greia med at mange på Tinder sletter profilen sin og oppretter ny? Jeg har Tinder gold, og får "nye" likes fra samme personer mange ganger. Han ene dukker opp på nytt daglig. Det er jo tydeligvis noe mange gjør, og jeg er nysgjerrig på hvorfor? Anonymkode: 34118...76b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 For min del får jeg litt angst når jeg har pms og da sletter jeg ofte😉 Så blir jeg etter-mensen fresh og kåt så dukker jeg opp igjen. Anonymkode: 95c93...2b9
Castor Troy Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med at mange på Tinder sletter profilen sin og oppretter ny? Jeg har Tinder gold, og får "nye" likes fra samme personer mange ganger. Han ene dukker opp på nytt daglig. Det er jo tydeligvis noe mange gjør, og jeg er nysgjerrig på hvorfor? Anonymkode: 34118...76b De er vel oppgitt over at digge personer de har lika ikke resulterer i match, så de sletter og presenterer seg selv enda bedre, liker de samme igjen, og satser på at de denne gangen vil matche 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 4 timer siden, Castor Troy skrev: De er vel oppgitt over at digge personer de har lika ikke resulterer i match, så de sletter og presenterer seg selv enda bedre, liker de samme igjen, og satser på at de denne gangen vil matche Det kunne jo vært en årsak, men flere oppretter helt lik profil som sist også. Han som dukker opp daglig har kun et bilde og ingen tekst. Anonymkode: 34118...76b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå