AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Når skjønte du at hun sjekket deg opp? og kunne hun sjekke deg? ... så ble dere kjærester? og er dere fortsatt kjærester eller var det en som fridde til slutt og dere er nå ektepar? Anonymkode: 23edf...72e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 Har vel egentlig aldri opplevd det nei. Er ikke så kjekk da sikkert. Hadde vært smigrende å opplevd 😀 Anonymkode: 0a229...88d 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vel egentlig aldri opplevd det nei. Er ikke så kjekk da sikkert. Hadde vært smigrende å opplevd 😀 Anonymkode: 0a229...88d dame tekke er kodespråk. sjarm, stil, vennlighet, og de er rundt deg på et blunk. Anonymkode: 23edf...72e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skjønte du at hun sjekket deg opp? og kunne hun sjekke deg? ... så ble dere kjærester? og er dere fortsatt kjærester eller var det en som fridde til slutt og dere er nå ektepar? Jeg ble sjekket opp så det holder av en dame. Vi ble kjærester også, men det hele "dabbet " av etterhvert av grunner jeg ikke forstår mye av. Situasjonen er enda ikke helt avklart, men noe ekteskap ser det ikke idag ut til å bli. Men fy pokker så deilig det var å bli sjekket opp så "flettene" stod rett ut Det kom egentlig helt ut av det blå med en dame som jeg viste hvem var. Men det er ikke noe garanti for at det varer. Anonymkode: 85067...e7a
The Sinjin-san Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 (endret) Ja, stadig vekk. Blir det fortsatt. Merker med en gang om en dame er interessert eller ikke. Har blitt sjekket opp av alle jeg har hatt lengre forhold med inkludert 2 ektefeller. Har aldri giddet å sjekke opp damer - vil de noe får de komme til meg. Og det gjør de 😄 Endret 7. februar 2020 av The Sinjin-san
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 Sjekka opp en fyr en gang. Sa rett ut at han var kjekk og spurte om alderen hans. Syns han var for ung (3 år yngre.) Så jeg gikk bare videre, dette var på et utested. Han hadde sagt til de rundt seg at hva faen skjedde nå og begynte å lete etter meg. Pratet litt til og fra, fant ut at vi hadde noen felles bekjente. Så forsvant jeg igjen, distré som jeg er. Men jeg lette etter han lenge etterpå for han var jo vanvittig kjekk. Tilslutt fant han meg da, nå har vi vært sammen en stund og jeg venter vårt første barn. Anonymkode: e341b...bb8 3
Katten.2.0 Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 Var samboeren min som tok initiativ, faktisk! Hun liker å gå for det hun vil ha.
AnonymBruker 42 Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 Nei! ALLE vet jo at sånnÆ damer ikke finnes! :ironi&sånt:!!!!
Xcase33 Skrevet 8. februar 2020 #9 Skrevet 8. februar 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Når skjønte du at hun sjekket deg opp? og kunne hun sjekke deg? ... så ble dere kjærester? og er dere fortsatt kjærester eller var det en som fridde til slutt og dere er nå ektepar? Anonymkode: 23edf...72e Skjer i virkeligheten svært sjeldent. Du vil nok se mange påstå det for å ego-booste seg her inne men det blir litt som på film. Tenk deg litt om, hvor mange sosiale kanaler finnes det? de har mange menn som flokker seg rundt i alle ledd og kanaler hele tiden. Som om de trenger å sjekke opp noen selv? 2
Bamseklemmer Skrevet 8. februar 2020 #10 Skrevet 8. februar 2020 Ja, flere ganger... Husker spesielt en kvinne fra Båtsfjord da jeg var på torskefiske: Vil du vær me mæ hjæm å pule? så får du ei skikkelig seng å sove i! Nå er ikke ho gjennomsnittet av Finnmarksdamer da, men dem er iallefall omsorgsfull😂 1
Okapi Skrevet 8. februar 2020 #11 Skrevet 8. februar 2020 Snakker vi på byen eller på Tinder her? Første opplever jeg sjelden, type hvert femte år. Sikkert litt meg, sikkert litt at jeg ikke går ut så ofte, og sikkert litt at jeg sjelden er på typisk kjøttmarkedet. Hyggelig når det skjer, da. På nett tar jeg stort sett aldri initiativ til første melding, men der hender det er jeg som foreslår å ta en øl etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #12 Skrevet 8. februar 2020 Ja. Noen ganger på byen, et par ganger i offentlig bad/dusj. Jeg er ikke lesbisk, så det ble mest kleint. Anonymkode: 41593...214
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #13 Skrevet 8. februar 2020 I mine yngre dager, så sjekket jeg opp med "vel, skal du kysse meg, eller?" etter å ha sagt noen innledende fraser. Fungerte alltid. Ble noen dates etterpå, men ikke forhold 🤣 Anonymkode: b6dbc...512
Jessic_a Skrevet 8. februar 2020 #14 Skrevet 8. februar 2020 Jeg sjekket opp min nåværende mann og han ble smigret 🥰 Vi kvinner må bli litt mer go-getter 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #15 Skrevet 8. februar 2020 4 minutter siden, Firebarnsmor86 said: Jeg sjekket opp min nåværende mann og han ble smigret 🥰 Vi kvinner må bli litt mer go-getter Jeg er 30 år og evig singel. Har sjekka opp mange menn, men det blir aldri forhold ut av det. Hvordan gikk du fram? Anonymkode: b17b0...8c4
Castor Troy Skrevet 8. februar 2020 #16 Skrevet 8. februar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Når skjønte du at hun sjekket deg opp? og kunne hun sjekke deg? ... så ble dere kjærester? og er dere fortsatt kjærester eller var det en som fridde til slutt og dere er nå ektepar? Anonymkode: 23edf...72e Har blitt sjekket opp mange ganger av jenter. På sosiale medier liker de feks 20 bider og skriver hei, eller skriver DM å sier hei jeg er du singel, det er jeg. I real life feks på utsted er det et godt tegn hvis en jente danser tett innpå skrittet ditt og tar hånden din og leier deg vekk. Da tar jeg det som tegn på sjekking 😂
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #17 Skrevet 8. februar 2020 80% av gangene er det jeg som sjekker opp. Har blitt forhold ut av det, ene ble til barn og forlovelse. Siste 20% er det utenlandske menn som har sjekket meg opp, de er mye flinkere til å vise interesse enn norske menn. Synd. Anonymkode: 0ea25...aac 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #18 Skrevet 8. februar 2020 Ja flere ganger. Men sjeldnere nå enn før. Har jo bikket 30, og i denne årsgruppen er dem jo så fordømt seriøs og kravstor... Gleder meg til 40 åra, da roer dette seg igjen 😋 Er selv så sykt blind på slikt at jeg ser det sjeldent skje. Ikke før hun står med tunga langt bak drøvvelen min at det går opp et lys for meg. Har blitt mange ganger overrasket av det. Noen signaler må jeg jo være ubevisst flink å gi, ettersom dem tar det steget 😁 Anonymkode: 31e5a...f49
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #19 Skrevet 8. februar 2020 Har aldri opplevd det, så vidt jeg vet. Og nei, ingen dama hadde klart å sjekke meg. Anonymkode: e8727...95b
Gjest AnonymVestlending Skrevet 8. februar 2020 #20 Skrevet 8. februar 2020 26 år gammel, aldri opplevd det. Helt gjennomsnittlig pen, men lite ute på byen/steder hvor folk sjekker. Hmm, når jeg tenker meg om så var det ei på fjelltur en gang som ville finne på noe på fritiden med bare meg. Det er vel kanskje det nærmeste jeg kommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå