Gå til innhold

Lei singellivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men vet ikke helt hvor jeg kan treffe folk. Tinder/happend orker jeg ikke. Hatt det en periode. De man matcher med svarer ikke når man starter en samtale, og de som svarer er kun ute etter hook ups og ons. 

Jeg er også alene med barn, og pga noen endringer har jeg barn hver uke istedenfor annenhver uke. Er jo ikke mye tid til å treffe noen da 🤔

Anonymkode: eebf7...3d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men vet ikke helt hvor jeg kan treffe folk. Tinder/happend orker jeg ikke. Hatt det en periode. De man matcher med svarer ikke når man starter en samtale, og de som svarer er kun ute etter hook ups og ons. 

Jeg er også alene med barn, og pga noen endringer har jeg barn hver uke istedenfor annenhver uke. Er jo ikke mye tid til å treffe noen da 🤔

Da mekker du du deg en profil på en datingside der du forteller dette i teksten din, og lager noen fine bilder som viser hvem du er. Så jobber du utifra dette. Du vil garantert få mange treff fra menn, men vær kritisk til hvem du overveier å date med. Når du først gjør dette så må du avsette tid. Og dette er ikke vanskelig om du faktisk vil treffe noen, du må bare finne de rette tidspunktene og prioritere dette. Om ikke du videre klarer å prioritere treff du faktisk klaffer med? Dropp det og fortsett å være singel. Du får ikke noen inn i ditt liv som du ikke prioriterer. Og jo du har tid om du prioriterer akkurat det, og ned prioriterer alt annet en barn og jobb. 

Dette er noe som skjer over uker og måneder, og den rette vil være tålmodig så lenge han føler seg prioritert tett bak barn og jobb. Venner og andre ting må du bare sette bak en eventuell kjæreste. Men dette vet du sikkert.

Anonymkode: 90f01...f0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...