AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Hvordan ta kontakt med en mann du kjenner, men ikke veldig godt? Anonymkode: 49b6f...947
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 Skriv "Hei. Hvordan går det?" på Messenger feks? Anonymkode: 90f91...dba
Hr. Aktiv Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 Er det ikke bare å sende på ei melding eller stoppe og prate med ham da hvis du treffer ham? Det er det jeg gjør hvis jeg tar kontakt med damer.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 Legger til at jeg kun kjenner han formelt, det er ikke creepy å skrive til han da? Anonymkode: 49b6f...947
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Legger til at jeg kun kjenner han formelt, det er ikke creepy å skrive til han da? Kommer jo an på hva du skriver da Bygg opp en relasjon med å bare si "hei" og litt mer så bare lufter en viss interesse basert på hva du vet om vedkommende og hva han er interessert i, vurder svaret og se hvor langt det kommer. Gjorde det med en dame en gang! Hun tok ikke poenget, men da jeg traff henne på byen tok hun det Anonymkode: 8e3b3...489
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #6 Skrevet 10. februar 2020 Snik litt på profilen og spør om noe relatert til det du ser. turgårer? Spør om fin tur Er turutstyr har han snøscooter? Spør om noe sånt kunstnerisk? Spør om inspirasjon Osv Anonymkode: e4dee...b88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå