Gå til innhold

Forelsket i barnehage ansatt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sitter med et lite dilemma, min datter har det siste halvåret hatt en vikar i bhg som jeg fant ut i går skal ut å reise og kommer derfor ikke tilbake. Vi er relativt unge begge to, han er to år yngre. Tenker veldig mye på han, men ville aldri gjort noe mens han fortsatt jobbet der.

Vi har jo aldri snakket mye, men får sommerfugler av å se han og han smilte alltid til meg og kom bort for å si hei selv når jeg snakket med andre ansatte. Er veldig sjenert.

Er det helt koko å sende en melding på facebook? Jeg dater jo så og si ikke, vet han er singel, men hvordan vet jeg om han er interessert?

Anonymkode: 72bcd...791

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, kjør på. 

Anonymkode: 3e6a9...dd2

• Liker 1
Skrevet

Ja det er koko. Vent en måned etter han har sluttet.  Minst 

Anonymkode: acbb1...995

Skrevet

Hva ser du for deg uansett hvis han skal ut å reise så lenge at han ikke kommer tilbake til jobben? Du har et barn og kan ikke akuratt bli med på backpacking til india halve året

• Liker 2
Skrevet

Tror det er verdt å vente litt. Tenk deg baksnakkingen av kollegaer og foreldrene i barnehagen 😜

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva ser du for deg uansett hvis han skal ut å reise så lenge at han ikke kommer tilbake til jobben? Du har et barn og kan ikke akuratt bli med på backpacking til india halve året

Altså jeg har ikke dårlig tid, hvorfor vente en mnd? Vil jo bare høre om han er interessert i å ses over en kaffe eks? Han har fri år å derfor han reiser nå før studier til høsten. 

Hvordan tenker du man skal bli kjent med folk da?

Skrevet
3 minutter siden, Castor Troy skrev:

Tror det er verdt å vente litt. Tenk deg baksnakkingen av kollegaer og foreldrene i barnehagen 😜

Er slett ikke redd for baksnakking, alle i bhg er veldig hyggelige og han skal jo ikke jobbe der mer. Er mer redd for at han ikke føler det samme.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er slett ikke redd for baksnakking, alle i bhg er veldig hyggelige og han skal jo ikke jobbe der mer. Er mer redd for at han ikke føler det samme.

Hadde uansett ventet, hvis han ikke føler det samme er det jo en fordel å ikke møte han mer i barnehagen

Skrevet

Han skal jo ikke jobbe i bhg mer, kjør på! null problem:) jeg hadde absolutt sendt en mld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...