Superson Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Hvordan skal man gå frem når man er alt for glad i sex og skal finne noen å være sammen med? Har en kone som ikke er like glad i sex som meg selv og hun synes det er helt greit at jeg går ut å finner sex et annet sted så lenge hun slipper å forholde seg til det og vite om når osv. Vi er begge enige om at jeg ikke kan gå på tinder osv for da er det jo ikke anonymt og familie og venner vil begynne og lure. Har det fint med kona men vi begge har skjønt at det må skje noe mer for meg hvis vi skal få det til å fungere. Hvordan kan man treffe noen for en ung mann i tidlig 40 årene her i vestfold uten å bruke tinder eller måtte gå på byen og henge lissom?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 39 minutter siden, Superson skrev: Hvordan skal man gå frem når man er alt for glad i sex og skal finne noen å være sammen med? Har en kone som ikke er like glad i sex som meg selv og hun synes det er helt greit at jeg går ut å finner sex et annet sted så lenge hun slipper å forholde seg til det og vite om når osv. Vi er begge enige om at jeg ikke kan gå på tinder osv for da er det jo ikke anonymt og familie og venner vil begynne og lure. Har det fint med kona men vi begge har skjønt at det må skje noe mer for meg hvis vi skal få det til å fungere. Hvordan kan man treffe noen for en ung mann i tidlig 40 årene her i vestfold uten å bruke tinder eller måtte gå på byen og henge lissom? Du er ikke en ung mann hvis du er 40+. Begynn der, du. Anonymkode: 7b29d...afe 14
Superson Skrevet 7. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke en ung mann hvis du er 40+. Begynn der, du. Anonymkode: 7b29d...afe Det var jo ikke poenget dah... 😄
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 Hvis det er greit for kona di skjønner jeg ikke hvorfor du må passe deg for at familie og venner finner ut av det? Det er jo mye bedre å spille med åpne kort, så ikke noen av de plutselig ser deg med en annen dame og tror du er århundrets svin og lager masse drama. Anonymkode: f487f...11d 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke en ung mann hvis du er 40+. Begynn der, du. Anonymkode: 7b29d...afe Du er IKKE eldre eller gammel i 40 årene. Han er ung fremdeles. Eldre begynner man å bli i 60 årene. Anonymkode: cbb23...d4d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er IKKE eldre eller gammel i 40 årene. Han er ung fremdeles. Eldre begynner man å bli i 60 årene. Anonymkode: cbb23...d4d Jo, i førtiårene er man middelaldrende. Helt umulig å forklare bort. Anonymkode: c4772...3b1 5
Hr. Aktiv Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 Den dama finnes, men da må du regne med gangbangs og flere menn inn i bildet samtidig. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, i førtiårene er man middelaldrende. Helt umulig å forklare bort. Anonymkode: c4772...3b1 Helt enig, forventet levealder er rundt 83, så 40+ er midt i livet / middelalder Anonymkode: 7c506...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #9 Skrevet 7. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, i førtiårene er man middelaldrende. Helt umulig å forklare bort. Anonymkode: c4772...3b1 Herlighet, du må være en tenåring...som kan tro at folk er gamle allerde som 40 åring. Når du blir voksen så forstår du at en 40 åring fortsatt er ung. Man merker ikke at man er gammel før kroppen begynner å vise tydelige tegn og kroppen blir skrøpelig. Anonymkode: cbb23...d4d 1
OnFire Skrevet 7. februar 2020 #10 Skrevet 7. februar 2020 7 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Den dama finnes, men da må du regne med gangbangs og flere menn inn i bildet samtidig. Nope. Gangbangs, flere menn?
Hr. Aktiv Skrevet 7. februar 2020 #11 Skrevet 7. februar 2020 1 minutt siden, OnFire skrev: Nope. Gangbangs, flere menn? Ja trekant.
OnFire Skrevet 7. februar 2020 #12 Skrevet 7. februar 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Ja trekant. Hvorfor nevner du det?
Hr. Aktiv Skrevet 7. februar 2020 #13 Skrevet 7. februar 2020 2 minutter siden, OnFire skrev: Hvorfor nevner du det? Fordi jeg svarer på trådstarters innlegg. Forteller om hvilke damer som er glad i sex.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #14 Skrevet 7. februar 2020 Jeg kunne vært interessert, men er kanskje for ung? Anonymkode: fc6d1...aed
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #15 Skrevet 7. februar 2020 På Cupido kanskje? Noe av problemet er at mange menn sier akkurat det der, at kona vet om det osv, uten at det stemmer. Så endel damer vil nok droppe deg pga at du er gift. Enig i at å ha sex med noen du kan møte på kiwi dagen etter, det kan bli rykter. Anonymkode: 74959...ff2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #16 Skrevet 7. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er IKKE eldre eller gammel i 40 årene. Han er ung fremdeles. Eldre begynner man å bli i 60 årene. Anonymkode: cbb23...d4d Man er middelaldrende 40-60. Ikke ung. Anonymkode: 7b29d...afe
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #17 Skrevet 7. februar 2020 På Tinder kan du velge at din profil kun blir synlig for de som du sveiper til høyre på. Så lenge du ikke sveiper til høyre på kjentfolk vil ingen du ikke ønsker det se deg du kan også gjøre profilen anonym. Anonymkode: aa027...63f 1
OnFire Skrevet 7. februar 2020 #18 Skrevet 7. februar 2020 9 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Fordi jeg svarer på trådstarters innlegg. Forteller om hvilke damer som er glad i sex. Folk er jo forskjellige. Et mindretall er som du beskriver.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 7. februar 2020 #19 Skrevet 7. februar 2020 12 timer siden, Superson skrev: Hvordan skal man gå frem når man er alt for glad i sex og skal finne noen å være sammen med? Har en kone som ikke er like glad i sex som meg selv og hun synes det er helt greit at jeg går ut å finner sex et annet sted så lenge hun slipper å forholde seg til det og vite om når osv. Vi er begge enige om at jeg ikke kan gå på tinder osv for da er det jo ikke anonymt og familie og venner vil begynne og lure. Har det fint med kona men vi begge har skjønt at det må skje noe mer for meg hvis vi skal få det til å fungere. Hvordan kan man treffe noen for en ung mann i tidlig 40 årene her i vestfold uten å bruke tinder eller måtte gå på byen og henge lissom? Du er nok komt i midtlivskrisen og tror at dommedag er like rundt hjørne
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #20 Skrevet 7. februar 2020 Min tindererfaring er at du bare legger ut et utsnitt av din kropp på tinder. Gi et annet navn på deg selv og så si at du bare ønsker sex og kos med potensielle damer som sveiper riktig på deg. For slike menn ligger det MYE av på tinder!.. Og det må vel fungere når hver 10. sveip er av denne type menn. Anonymkode: b86f2...f87 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå