Gå til innhold

Hvorfor har du 100 likes på profilbildet ditt??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem er disse folka som gir 100 likes på profilbildet ditt?

Har du snakket med halvparten en gang?

Jeg forstår at 5 av de er vennene dine, 10 av de er kollegaer og andre bekjente og 10 av de er familie, men hvem er er 75 andre??

Anonymkode: d77b4...ad2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått opp til 200 likes, vet ikke.  Da hadde jeg bildene offentlig nå vises de bare til vennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 av dem er venner. Resten er bare folk som vil ha likes tilbake

Anonymkode: 30268...a84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke 100 likes, men får omtrent 80. Har i underkant av 300 venner på Facebook, bruker å gå over titt og ofte og slette "venner" som jeg egentlig ikke har noe med å gjøre.

Jeg vil anta at folk liker bildet mitt pga

1) det er fint

2) de liker meg personlig

3) de håper å få oppmerksomhet i retur en dag

 

Dette er noe som jeg vier svært lite oppmerksomhet og ettertanke.

Anonymkode: 7f257...0d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine nærmeste venner liker aldri bildene mine, og jeg bruker ikke sosiale medier i hverdagen så jeg liker sjeldent andres bilder. På fb er det mest bekjente jeg har møtt som har prøvd å bli venn, kvinner og menn, og folk jeg gikk på skole med, har jobbet med osv. 

På instagram er det tilfeldige personer jeg ikke har peiling på hvem er,  men får ikke så mange likes der som på fb. 

 

Anonymkode: 2c0ba...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

102 likes. Er mest venner og familie og noen kolleger. Ikke noen jeg ikke kjenner. 

Anonymkode: 2db2e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mange venner på facebook som er veldig aktive der. Men de vennene jeg omgås mest eller snakker mest med, har ikke facebook eller har ikke lagt ut noe på flere år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at du kanskje har litt begrenset nettverk selv? Jeg får rundt 100 og det er fra familie, svigerfamilie, kollegaer og studievenner. Tror de liker bildene fordi de er fine eller koselige. Har naturligvis snakket med dem.

Anonymkode: 6fdbd...b50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er nære venner, noen er familie, noen er sånne som liker absolutt alle profilbilder, noen vil ha oppmerksomhet tilbake. Tenker egentlig ikke så mye på det, men jeg gir ganske mange likes selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50% er venner, 50% er menn som har prøvd seg alt for lenge og aldri gir opp 😅

Anonymkode: 1208c...b7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2020 den 0.04, AnonymBruker skrev:

Hvem er disse folka som gir 100 likes på profilbildet ditt?

Har du snakket med halvparten en gang?

Jeg forstår at 5 av de er vennene dine, 10 av de er kollegaer og andre bekjente og 10 av de er familie, men hvem er er 75 andre??

Anonymkode: d77b4...ad2

det kan vel ikek jeg vite. jeg går ikke igjennom alle likes og deretter kontakter personene med spørsmål om hvorfor

Anonymkode: 076d6...13b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/7/2020 at 12:04 AM, AnonymBruker said:

Hvem er disse folka som gir 100 likes på profilbildet ditt?

Har du snakket med halvparten en gang?

Jeg forstår at 5 av de er vennene dine, 10 av de er kollegaer og andre bekjente og 10 av de er familie, men hvem er er 75 andre??

Anonymkode: d77b4...ad2

De færreste har vel bare 5 venner?

Det blir raskt mange bekjente om du er utadvendt og har mange hobbyer og jobb som gjør at du møter mange.

Anonymkode: 7628b...2d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mange liker kun for å være hyggelig/høflig. Og ønsker  kanskje en like tilbake en gang. Det som jeg undrer meg over er kommentarer til profilbilder. Kjenner mange som får ekstremt mange, "Fine du", "Fina", "Flott bilde av deg snuppa" osvosvosv.

Ofte synes jeg dette gjelder helt gjennomsnittlig pene, og ofte de som er "stygge" også. 

Jeg synes ofte de som er pene ikke får så mye skryt fordi mange tenker at de ikke skal bygge opp rundt det egoet de tror de har. Selv er jeg veldig fotogen, men har elendig selvtillit og får veldig lite likes og kommentarer når jeg bytter bilde. Noe jeg gjør sjeldent fordi jeg synes det er flaut å få så lite likes eller kommentarer.

Anonymkode: 5fb8e...f21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Eg får godt over 100. Mange er venner, mange er familie og mange er mennesker eg kjenner, men som eg ikkje er venn med. Resten er folk eg er venn med på Facebook (og som eg både har møtt og snakka med) som eg antar syns bildet er fint :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 3.4.2020 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Mange liker kun for å være hyggelig/høflig. Og ønsker  kanskje en like tilbake en gang. Det som jeg undrer meg over er kommentarer til profilbilder. Kjenner mange som får ekstremt mange, "Fine du", "Fina", "Flott bilde av deg snuppa" osvosvosv.

Ofte synes jeg dette gjelder helt gjennomsnittlig pene, og ofte de som er "stygge" også. 

Jeg synes ofte de som er pene ikke får så mye skryt fordi mange tenker at de ikke skal bygge opp rundt det egoet de tror de har. Selv er jeg veldig fotogen, men har elendig selvtillit og får veldig lite likes og kommentarer når jeg bytter bilde. Noe jeg gjør sjeldent fordi jeg synes det er flaut å få så lite likes eller kommentarer.

Anonymkode: 5fb8e...f21

Dette er så sant!! Virker som likes'ene sitter ekstremt mye løsere på bilder av helt gjennomsnittlige damer enn på bilder av veldig pene.. SÆrlig blant de litt  yngre. Jeg har stusset litt på dette, at frk smellvakker får lite, mens frk gjennomsnittlig får hundrevis. Virker som folk synes det er mindre truende og mer greit å like bildene til hun blide, runde med rynkre og gråspreng enn hun vakre skjønnheten, samme hvor hyggelig sistnevnte er.

Anonymkode: 85245...22d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har 103 likes, gikk for å se igjennom alle som hadde likt. Familie, slekt (her er søskenbarna til foreldrene mine i god kontakt med oss osv) ,venner av familien, mine venner, foreldrer av venner (kjenner de) og ellers folk jeg gikk i klasse med som jeg snakket med som normalt.

Anonymkode: 0fdd9...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som bruker facebook lengre. Ingen under 25 ihvertfall

Anonymkode: d0bfa...096

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som bruker facebook lengre. Ingen under 25 ihvertfall

Anonymkode: d0bfa...096

Det var heller ikke spørsmålet.....

Anonymkode: 8474d...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så sant!! Virker som likes'ene sitter ekstremt mye løsere på bilder av helt gjennomsnittlige damer enn på bilder av veldig pene.. SÆrlig blant de litt  yngre. Jeg har stusset litt på dette, at frk smellvakker får lite, mens frk gjennomsnittlig får hundrevis. Virker som folk synes det er mindre truende og mer greit å like bildene til hun blide, runde med rynkre og gråspreng enn hun vakre skjønnheten, samme hvor hyggelig sistnevnte er.

Anonymkode: 85245...22d

De fine damene jeg er venn med drukner i likes både på fb, ig, tiktok og vsco.. og nesten alt er ifra gutter. På ig er det gjerne middelaldrende menn som liker og kommenterer... 

Anonymkode: d0bfa...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...