Gå til innhold

"Feminine" guttenavn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal kjøpe en hannvalp snart, som er en liten selskapshunderase. Jeg har en hannhund fra før av samme rase som heter Filip. Jeg har tenkt på navnet "Frikk", og at jeg eventuelt roper "Frikken" til den pga. 2 stavelser. Men var noen i familien som ikke helt likte dette navnet, sikkert fordi de aldri hadde hørt det før😅 Men er et ordentlig guttenavn, om ikke så vanlig da.

Jeg liker aller best menneskenavn og ikke "tulle" navn til hunder, men pga det er en liten og søt hunderase så synes jeg et "feminint" guttenavn passer best. Jeg kjenner flere hunder av samme rase som heter Teodor, så det blir ikke aktuelt selv om det hadde vært et søtt navn...

Noen forslag?😃

Anonymkode: 60132...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ludvik? 

Anonymkode: 24043...8f1

Tusen takk for forslag 😄 Jeg glemte å skrive, hva synes dere om navnet Frikk / Frikken som jeg egentlig tenkte på først? Det kommer til å vær en svart tricolor korthåret chihuahua, min andre hund Filip er en lys kremfarget korthåret chihuahua

Anonymkode: 60132...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Frikk :) 

Andre navn jeg synes er fine er Pelle, Herman, Henry, Albert 

Anonymkode: 803d7...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk for forslag 😄 Jeg glemte å skrive, hva synes dere om navnet Frikk / Frikken som jeg egentlig tenkte på først? Det kommer til å vær en svart tricolor korthåret chihuahua, min andre hund Filip er en lys kremfarget korthåret chihuahua

Anonymkode: 60132...40d

Frikk er veldig fint :)  Du kan gjerne gå for det :) 

Ellers: Hva med Fredrik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frikk er fint :)

Lasse, Vilmer, Henry, Vetle, Sofus, Mio, Emil eller Dennis? 

 

Anonymkode: ee82c...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Birger

Anonymkode: 33539...7d0

Hadde en nabo som het Birger, men han var ikke av den feminine typen (selv om han hadde store bryster).. Han var mer av den typen som du ikke ville blitt overrasket over om det kom frem at han holdt folk innesperret i kjelleren, liksom.. 😬😂

Frikk høres ut som et bra hundenavn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...