AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Er det normalt at en jente veier like mye som moren sin? Jeg er 18 og mamma er 50... Anonymkode: 56f59...765
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 Dere er jo begge voksne, så ja, helt normalt. Jeg er selv 50 og datteren min på 16 er et par kg tyngre enn meg. Anonymkode: 2c79b...de2 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 Ja. Det er like normalt som å veie mindre eller mer. Du er voksen. Og voksne veier som andre voksne uavhengig av alder. Anonymkode: 4de9c...ce0 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #4 Skrevet 6. februar 2020 Så lenge moren din er trent og dere er ca samme høyde, ja. Anonymkode: 7126f...616
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #5 Skrevet 6. februar 2020 Jeg er 20, moren min snart 50 og jeg veier mer enn henne (vi er omtrent like høye). Hun er fra en generasjon hvor idealet var mye tynnere enn i dag. Og hun driver fremdeles på med slankeprosjekter, og er opptatt av å holde seg tynn. Er selv bevisst på å holde meg i form og være normalvektig, men gidder ikke å slanke meg og telle kalorier. Anonymkode: 1a2e9...f41 8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #6 Skrevet 6. februar 2020 Min datter veier noen kilo mer enn meg nå. Hun er 13 år, jeg 35. Hun har en slank og fin tenåringskropp og jeg har en hard klatrekropp, i tillegg har vi ulik kroppsfasong. Hun er én centimeter lavere enn meg. Anonymkode: a345f...1c2 1
Brunello Skrevet 6. februar 2020 #7 Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere er jo begge voksne, så ja, helt normalt. Jeg er selv 50 og datteren min på 16 er et par kg tyngre enn meg. Anonymkode: 2c79b...de2 Det er bare tull. De (og dere) kan ha helt forskjellig sammensetning av muskler og fett. En eldre person vil ofte ha betydelig mindre muskler. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 1 time siden, Brunello skrev: Det er bare tull. De (og dere) kan ha helt forskjellig sammensetning av muskler og fett. En eldre person vil ofte ha betydelig mindre muskler. Og hva av det jeg sier er tull? Det er helt normalt å veie det samme som en annen voksen person. Hvorfor skulle en kvinne på 50 ha mindre muskler enn ei på 16? Og om så var kunne de fortsatt veid det samme. Anonymkode: 2c79b...de2 3
Kniv & gaffel Skrevet 7. februar 2020 #9 Skrevet 7. februar 2020 Det kommer jo helt an på hva slags kropper dere har? En 18 åring vil vanligvis være utvokst og kan dermed veie det samme som sin mor, eller eventuelt mer dersom hun er høyere og/eller tykkere. Selv veide jeg tidlig mer enn moren min. Hun er liten og spinkel, mens jeg har vært lubben eller overvektig det meste av livet. Som voksen ble jeg også vært høyere enn henne.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #10 Skrevet 7. februar 2020 Jeg veide vel mer enn min mor allerede som 12-13 åring. Min mor er veldig spedbygd, lav og hadde ingen former. trente heller aldri, gikk bare hjemme. Jeg fikk former og trente mye, ble og høyere enn henne. Jeg så jo sunn og normal ut, hun så jo nesten anorektisk ut. Her er og mine barn veldig forskjellige i kroppen, ene er mer spedbygd, andre er kraftig bygd, den som er kraftig bygd er og den som elsker mat og trener mye. Vært normalvektig i alle år, men i øvre sikte. Mens andre barnet har vært lett undervektig i alle år. Så tipper at når det kraftig bygde barnet var rundt 13 år, så veide vi det samme. Jeg er selv helt normalvektig, men er en mellomting av mine barn i hvordan jeg er bygd. Det spedbygde barnet er nå 13 år gammel og nesten 10 cm høyere enn meg, men veier 10 kg mindre enn meg. Anonymkode: 6cafb...234
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. februar 2020 #11 Skrevet 7. februar 2020 Datteren og bonusdatteren min veier mer enn meg. Mens min mor veier like mye som oss tre til sammen.
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. februar 2020 #12 Skrevet 7. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hva av det jeg sier er tull? Det er helt normalt å veie det samme som en annen voksen person. Hvorfor skulle en kvinne på 50 ha mindre muskler enn ei på 16? Og om så var kunne de fortsatt veid det samme. Anonymkode: 2c79b...de2 Jeg har mer muskler enn de fleste og jeg er femti år. Har ikke noe med alder å gjøre det, har noe med hvordan man trener. Så du prater ikke tull.
youcancallmejune Skrevet 7. februar 2020 #13 Skrevet 7. februar 2020 Det er like normalt som å veie mer eller mindre enn henne. Min mor er lav og jeg er høy, og selv om hun var rund og god og jeg tynn som en strek gjennom tenårene veide vi ca det samme i de årene. 1
Brunello Skrevet 8. februar 2020 #14 Skrevet 8. februar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hva av det jeg sier er tull? Det er helt normalt å veie det samme som en annen voksen person. Hvorfor skulle en kvinne på 50 ha mindre muskler enn ei på 16? Og om så var kunne de fortsatt veid det samme. Anonymkode: 2c79b...de2 Fordi det er normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå