Gå til innhold

Psykolog flere ganger i uken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som går flere ganger i uken hos psykolog? Hva er grunnen? Hvor dårlig fungerende er du?

Anonymkode: 2570c...c94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt to ganger i uken det siste året. Det har vært veldig godt. Grunnen er at jeg alltid skal ha minst en samtale i uken, det hender at timer faller bort pga møter etc. Da er det en time igjen den uken. I tillegg kan jeg bli veldig dårlig på kort tid og

Vanskelig å si noe om hvor dårlig jeg fungerer. Jeg var innlagt 160 dager i fjor, det er jo en måte å beskrive det på. Jeg har flere diagnoser som lager trøbbel for meg i hverdagen.

Skrevet

Får dere så ofte på offentlig dps eller går dere privat? Jeg får hver tredje uke..

Anonymkode: efe38...55b

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får dere så ofte på offentlig dps eller går dere privat? Jeg får hver tredje uke..

Anonymkode: efe38...55b

Jeg får på DPS, men det er nok veldig sjeldent. Psykologen min sier jeg er den eneste pasienten hans som får det.

Skrevet (endret)
Fru2020 skrev (På 6.2.2020 den 23.50):

Jeg får på DPS, men det er nok veldig sjeldent. Psykologen min sier jeg er den eneste pasienten hans som får det.

Du er heldig 💞 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Skrevet

En får ho timer etter behov. 

Anonymkode: 5bee0...095

Skrevet

Har to faste avtaler. En sjelden gang blir det bare én - en annen gang tre eller fire. Men stort sett to, altså!

privat med avtale, sliter med periodevis veldig dårlig fungering pga kompleks traumelidelse

Anonymkode: c020b...1b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...