Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet du.. ingen legger merke til om du ikke drikker! Hadde samme "problemet" selv når jeg nettopp hadde blitt gravid og har opplevd venninner som har festa villt, men som ikke har drukket alkohol likevel (vi har fått oss en latter i ettertid av disse historiene!) Som regel bøtter folk nedpå såpass med drikke, at de ikke legger merke til om andre ikke drikker. Skal dere vorse på hotellrommet, tar du med drinken din på do og tømmer ut litt og litt. Ved middag etc, bestiller du et glass brus+  glass vin og blir med på skåling, men bare later som du drikker. Har du mulighet til å alliere deg med kelneren, så prøv det! I baren bestiller du (alkoholfrie) drinken selv. Si at du har sluttet med shotting etter en blackout. Det kommer til å gå heeelt fint! Litt stress, men litt artig og 😅

Anonymkode: ecafe...2ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nevn at du går på medisiner, kjøpe Noe alkohol fritt og lat som det er alkohol i. Deretter fake at du blir dårlig av kombinasjon av medisiner og alkohol. Resten av helgen tør du ikkje prøve pga første dagen

Anonymkode: 2b6c9...413

Skrevet

Hvorfor komme med dårlige unnskyldninger om antibiotika? Hvorfor ikke bare si at du ikke har lyst på Og vil stå over?

Anonymkode: 0136e...8b6

Skrevet

Ingen merker det. Jeg gikk rundt med samme vinglasset hele kvelden, løftet det til munnen her og der. Gjennomførte også et helt julebord med treretters middag på den måten. 

Bare å si nei-takk til drinker og shots, si du blir dårlig i magen av å blande. 

Anonymkode: f0056...f2d

• Liker 1
Skrevet

Jo mer du sier og mer "styr" som lages jo mer vil folk lure. Medusuner, antibiotika = gravid. Folk bør ikke spørre, men garantert noen uten filter som blir å gjøre det. 

Jeg har vært på flere fester uten å drikke. Får drikke i pent glass. Folk har blitt overrasket når jeg setter meg i bilen og kjører hjem etterpå. Det er ikke for å skjule, men ikke for å lage en greie om at jeg ikke drikker. Det er jo aldri et problem. Men folk spør, de bare lurer. Ingen bryr seg egentlig 

Skrevet

Om du ikke vil si du er gravid så blander du selv eller bestiller alkoholfritt:). Selv sa jeg at jeg ikke var helt i form å ikke orket å drikke, Men jeg kom fordet å ble så lenge jeg orket. Noe som de alltid skjønte☺️

Anonymkode: cb647...77a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...