AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Mensen dag 2 - Klarer ingenting, heelt utslitt. Bokstavelig talt.... Ellers frisk og sund. Noen triks eller tips? kvinne 30 Anonymkode: 4d7ca...049
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 P-piller og utsette bortfallsblødning Ta test hos legen, kanskje du har jernmangel i bunnen som gjør du blir helt utmattet Anonymkode: 9c015...1a7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 Kan høres ut som du har jernmangel, er veldig vanlig "bivirkning" av mensen Anonymkode: 843df...53f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #4 Skrevet 6. februar 2020 Jeg sliter med det samme selv 😅 Det begynte etter fødsel. Det føles ut som livskraften min blir dratt ut av meg hver måned. Når energien min endelig har kommet seg på pluss så kommer mensen uka etter. Jeg tar allerede jerntabletter, men blør så vanvittig mye. Må opp mange ganger ila natten for å skifte eller så blør jeg ned alt som er.. Anonymkode: 682ec...4fd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #5 Skrevet 6. februar 2020 Hahha. Vær glad det bare varer de dagene der. Anonymkode: bf3b6...82f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå